زنجان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، با بیان اینکه در شرایط موجود روند عادی‌سازی بیماری در جامعه آسیب جبران ناپذیری به دنبال دارد گفت: این موضوع مدیریت و حوزه سلامت استان را دچار چالش و آسیب جدی می‌کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، گفت: در محرم امسال نیز همانند سال گذشته مراسم‌های یوم‌العباس و یوم‌الزینب در استان برگزار نخواهد شد و برگزاری مراسم ابا عبدالله در محرم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله حداقل ۲ متری امکان‌پذیر است.
سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه ۱۰ هزار تن آرد در واحدهای نانوایی در میان نانوایی‌ها توزیع شده گفت: نیز بیش از ۵۰۰ تن آرد روستایی در ۴۸ روستای فاقد نانوایی استان زنجان توزیع شده است.
در حال حاضر با افزایش سریع جمعیت و احتیاج روز افزونی که به مواد غذایی بالاخص مواد پروتئینی احساس می‌شود تأمین نیازهای غذایی انسان ها در درجه اول اهمیت در جوامع بشری قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف ۵۳۳ دستگاه ماینر در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف تعداد ۵۳۳ دستگاه ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) از سوی پلیس این استان و سپاه ناحیه شهرستان زنجان خبر داد.

استاندار زنجان با بیان اینکه ورزشکاران فخرآفرین و توانمند این استان موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شده اند، گفت: آنها توان رویارویی و دستیابی به موفقیت در این بازی‌ها را دارند.
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان:

۲ دستگاه فلزیاب کشف و ضبط شد

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: ۲ دستگاه فلزیاب کشف و یک متهم در سلطانیه دستگیر شد.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان از فعالیت در زمان حاضر ۲۵ واحد تولیدی در زمینه کاغذسازی با میزان اشتغال زایی ۲ هزار و ۲۵۰ نفر در این استان خبر داد.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تاکید کرد:

جهادگران؛ الگویی خوب برای جوانان

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه جهادگران باید رفتار، گویش و پوشش خود را متناسب با فرهنگ مردم منطقه‌ای که برای خدمات رسانی حضور دارند، کرده گفت: آنها باید الگوی خوبی برای جوانان روستایی باشند.
استاندار زنجان با بیان اینکه سهم مسکن ملی استان زنجان از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد به ۱۶ هزار واحد رسید گفت: ۹ درصد مسکن اقدام ملی کشور در زنجان در دست اجرا است.