مدیرکل بهزیستی استان مطرح کرد:

عملکرد ارزنده، خوب و موثر جهاد دانشگاهی زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از ابتدای تشکیل جهاد دانشگاهی عملکرد ارزنده، خوب و موثری داشته است.
تصویر عملکرد ارزنده، خوب و موثر جهاد دانشگاهی زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمد محمدی‌قیداری ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، اظهار کرد: از زمان‌ تشکیل جهاددانشگاهی در کشور تاکنون، شاهد عملکرد خوبی از این نهاد انقلابی در حوزه‌های مختلف آموزشی، علمی، فرهنگی و رسانه‌ای بوده‌ایم؛ البته نهاد همواره در حوزه تربیت افراد موثر و پرتوان در جامعه نیز نقش موثری داشته‌ است.

وی افزود: جهاددانشگاهی یکی از نهادهایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده و طی سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از یاوران بهزیستی در زمینه آموزش همراه و یاور آن بوده‌ است.

این مسئول با بیان‌ اینکه موسسه افکارسنجی وابسته به جهاددانشگاهی به نام ایسپا هم توانسته نقش موثری در افکارسنجی و توجه به فکر و اندیشه عموم ایفا کند، تصریح کرد: جهاددانشگاهی توانسته است در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقا سطح علمی کارکنان نیز نقش خوبی داشته باشد.

محمدی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در زمینه اشتغال‌زایی برای افراد نیز فعالیت‌های خوبی را در کارنامه کاری خود دارد، ادامه داد: جهاددانشگاهی در جامعه فعالیت‌های تاثیرگذاری برای عموم جامعه به خصوص برای جوانان داشته و فعالیت‌های این‌ نهاد انقلابی در زمینه‌ آموزش مهارت‌های شغلی و کارآفرینی کمک زیادی برای جوانان محسوب می‌شود که می‌توانند با استفاده از این آموزش‌ها وارد بازار کار شوند.

منبع: ایسنا

329106