مدیرکل آموزش و پرورش استان:

واکسیناسیون فرهنگیان در زنجان آغاز شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: واکسیناسیون فرهنگیان در زنجان آغاز شد.
تصویر واکسیناسیون فرهنگیان در زنجان آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از هفتم مرداد‌ماه امسال واکسیناسیون فرهنگیان در استان زنجان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

او با اشاره به اینکه آموزش و پرورش همه امکانات خود را در زنجان برای انجام فرآیند واکسیناسیون مجهز کرده است، ادامه داد: به این منظور پایگاه ویژه فرهنگیان در زنجان در نظر گرفته شده است.

مظفری بابیان به اینکه امکانات پایگاه امیر علم غضنفریان توسط آموزش و پرورش تامین شده است، افزود: نیروی انسانی و واکسن توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است.

مظفری با اشاره به اینکه در شهرستان‌های ابهر و خدابنده نیز پایگاه واکسیناسیون فرهنگیان دایر شده است، گفت: در سایر شهرستان‌ها واکسیناسیون فرهنگیان همراه با سایر اقشار مردم انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان ۱۴ هزار همکار فرهنگی در بخش‌های مختلف حضور دارند، گفت: پیش‌بینی می‌شود واکسیناسیون فرهنگیان طی ۱۰ روز به پایان برسد.

او با اشاره به اینکه دُز دوم واکسن کرونا به فرهنگیان در شهریور‌ماه تزریق می‌شود، ادامه داد: با توجه به کیفیت بالای پایگاه واکسیناسیون فرهنگیان روزانه بیش از ۴۰۰ فرهنگی در این پایگاه واکسن خود را دریافت می‎‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

328895