خراسان رضوی

هرچند بسیاری از کارشناسان تشدید تحریم‌ها علیه ایران در دولت دوازدهم را عامل سقوط برخی شاخص های اقتصادی و کاهش تولید و صادرات می دانند اما قطعه سازان خراسان رضوی از این تهدید فرصت ساختند و سهم خود را در تولید خودرو ایرانی افزایش دادند.
یک خراسان‌پژوه و فعال گردشگری گفت: مشهد دارای سویه‌های مهمی همچون گردشگری زیارتی، گردشگری فرهنگی، گردشگری غذا و گردشگری صنایع‌دستی است که متاسفانه در هیچ یک از این حوزه‌ها به دلیل عدم شناخت درست و عدم هماهنگی با سایر ذی‌نفعان آنگونه که باید و شاید کار نشده است
با حضور مسئولان اداره کل حراست استانداری؛

معرفی سرپرست جدید حراست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی

مراسم تکریم مدیر و معارفه سرپرست جدید مدیریت حراست سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با حضور مدیر کل حراست استانداری، مدیرعامل، معاونان، مدیران و مسئولان حراست موسسات و شرکتهای تابعه این نهاد، برگزارشد.
در هم اندیشی مسئولان سازمان همیاری و مدیریت بحران استان مطرح شد؛

بهره گیری از توان سازمان همیاری شهرداریها به منظور کمک به مدیریت بحران خراسان رضوی

در جلسه هم اندیشی مدیرعامل و معاونان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با مدیرکل و معاونان اداره کل مدیریت بحران استان بر استفاده و بهر گیری از توان و ظرفیتهای سازمان همیاری در جهت تقویت و هماهنگی شهرداریها در مواقع بحرانی تاکید شد
مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور افزایش سرعت در شناسایی بیماران مبتلا به کرونا تا کنون ۱۷۵ هزار کیت تشخیص سریع (رپید تست) در میان مراکز زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی توزیع شده است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در دیدار با شهردار بار بر لزوم شناسایی و احصاء نیازمندی‌ها و ظرفیت‌های این شهر در جهت ارائه مناسب ترین خدمات و کمک به مدیریت شهری این شهر تاکید کرد.
رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: براساس اعلام نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، ۱۸ داوطلب دیگر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان تایید صلاحیت شدند.
معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: برای دومین روز متوالی، برق مشترکان بخش خانگی مشهد، طرقبه و شاندیز قطع نمی‌شود.
پدر فداکار داوطلب شد تا برای نجات جان تنها جگرگوشه‌اش، در شرایطی اورژانسی نیمه چپ کبدش را برداشته و به دختر ۹ ساله اش پیوند بزنند و بدین ترتیب نخستین پیوند کبد از دهنده زنده در شمال‌شرق کشور، در کنار پیوندهای موفقیت‌آمیز کبد از بیماران مرگ مغزی در مشهد به ثبت رسید.
مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی:

۶۰۰۰ تن گندم در خراسان رضوی به صورت تضمینی خریداری شد

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: تا کنون نزدیک به ۶۰۰۰ تن گندم با ارزش ۳۱ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال در سطح استان به صورت تضمینی خریداری شده است که ۱۰ درصد این مبلغ به حساب گندم‌کاران واریز شده است.
معاون استاندار خراسان رضوی از دستگاه‌های متولی خواست با تولیدکنندگان پسماند عفونی که نسبت به رها کردن آن در معابر اقدام کرده و سلامت عمومی را به خطر می‌اندازند، برخورد کنند.
معاون میراث فرهنگی از بازدید مشترک مدیران راه اهن به همراه مدیران وزارت میراث فرهنگی از تپه حصار برای جا به جایی ریل‌های مسیر تهران - مشهد خبر داد.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه شورای نگهبان، شورای نگهبان قانون اساسی است نه شورای نگهبان مصلحت، گفت: اینکه به شورای نگهبان بگوییم مصلحت را در نظر بگیر مثل این است که در یک بازی فوتبال به دروازه بان بگوییم برو گل بزن؛ گل زدن کار خوبی است اما وظیفه دروازه‌بان چیز دیگری است و اگر بخواهد گل بزند دروازه را باید رها کند. در راس نظام ولی فقیه وجود دارد و هرچه مصلحت باشد دستور می‌دهد.