خراسان رضوی

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد گفت: موضوع ایستگاههای دوچرخه و سیاستگزاری و برنامه ریزی آن در دوره شورای فعلی انجام شده و شورای ششم قبل از استقرار هیچگونه دخل و تصرف و تصمیمی در این رابطه نداشته است.
گزارش پرسون از حوادث محور قوچان به فاروج؛

چرا آمار تصادفات در جاده مرگ بیشتر است

آمار تصادفات در محور قوچان به فاروج بالا است و به همین علت نام این محور را جاده مرگ می نامند، خبرنگار پرسون چرایی آمار تصادفات را در این گزارش بررسی می کند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فضای مجای چارچوب درست و حسابی و کنترل شده ندارد و البته این کنترل باید از درون خود افراد نیز باشد.

طبق مشاهدات خبرنگار پرسون عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کاسبین پاساژها در قوچان موجب شد تا خبرنگار ما این موضوع را از فرمانداری پیگیری کند.
نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در حرم رضوی اقامه شد.
امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز عید به خروج آمریکا از افغانستان اشاره کرد و آن را پیروزی بزرگ ملت افغانستان خواند.

منبع:مهر

معاون قضایی، منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری خراسان رضوی گفت: به علت تداوم روند بازنشستگی نیروها، فوت و یا دیگر عوامل باز هم با کاهش نیرو مواجه شده ایم و دادگستری خراسان رضوی با ۴۲ درصد نیروی اداری و ۶۰ درصد نیروی قضایی خود ارائه خدمت می کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه خوش‌بینی و اعتماد مصدق به آمریکا اشتباهی بود که انقلاب مردم را نابود کرد، خاطرنشان کرد: پس از اعتماد به آمریکا کودتای ۲۸ مرداد شکل گرفت و مردم باز شهید شدند تا بوسیله امام قهرمان دوباره انقلاب صورت گرفت.
جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی:

ورود و خروج خودرو به مشهد ممنوع شد

جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: خروج خودروهای بومی از مشهد و ورود خودروهای غیربومی به مشهد از ظهر امروز ممنوع شد.
مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از افزایش ۲۷ درصدی جوجه‌ریزی در این استان طی سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: با توجه به قرمز شدن مشهد از ابتداء هفته گذشته ۱۹ تیرماه تا پنجشنبه هفته گذشته ۲۶۹۶ بازرسی درمورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مشاغل در مشهد در مدت ذکر شده انجام شده که منجر به ۱۳۸ تذکر کتبی، ۷۱ مورد جریمه و پلمب ۴۱ واحد ‌صنفی شده است. ارزش ریالی این جرایم حدود ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.
مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه تربت‌ حیدریه گفت: در بهار امسال ۲۵۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی (سی.ان.جی) در این منطقه مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۹ درصدی رشد داشته است.
این روزها قوچان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است و متاسفانه ادارات شهرستان نیز با 100درصد ظرفیت و حضور کارکنان در حال فعالیت هستند و این وضعیت نگرانی های زیادی را برای کارکنان و خانواده های آنها ایجاد کرده است و اگر کسی هم از رعایت نکردن این شرایط گلایه مند شود مورد غضب و برخورد اداری مدیران آن دستگاه قرار میگیرد
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری باران از امروز به ویژه در مناطق شمال و غرب استان آغاز می شود و تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: نمایش«دلفین صحرایی» از بین بیش از ١٠٠ نمایش بازبینی شده از سراسر کشور به دومین جشنواره تئاتر آرخه راه یافت.