خراسان رضوی

مهمترین اخبار

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد:

بدهی دولت به مدیریت شهری مشهد 27 هزار میلیارد تومان است

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: وصول مطالبات از دولت یکی از مسائلی است که اعتقاد دارم که به جز مقطع کوتاهی از دوره پنجم، سایر دوره ها از توجه به آن کوتاهی کرده اند.
رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر مشهد:

رنگ و بوی تازه شهر در مناطق کم برخوردار می پیچد

رئیس کمیسیون ویژه حاشیه شهر گفت: توزیع عادلانه خدمات در شهر ویژه ترین انتظار شورا شهر از شهرداری است که در این راستا شهرداری مشهد به گونه ای اقدام کرده تا شهروندان در مناطق کمتر برخوردار نیز از رنگ و بوی جدید شهر بهره مند شوند.
با تصمیم آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مدارس نوبت عصر 2 ساعت زودتر تعطیل می شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس نوبت عصر در روز سه شنبه ۲۲ اسفند در سراسر استان ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شود.
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی با اعلام نرخ آجیل و خشکبار در آستانه نوروز امسال گفت: این اقلام در مقایسه با نوروز سال گذشته افزایش قیمت زیادی نداشته و بازار آن نیز تقریبا راکد بوده است.
رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی گفت: چین به صورت رسمی اعلام کرده که خراسان رضوی را برای برقراری ارتباط و همکاری با استان مسلمان‌نشین «سین کیانگ» و پهناورترین استان این کشور انتخاب کرده است.
فرماندار مشهد گفت: مردم مشهد آن‌گونه در ۱۱ اسفند پای کار آمدند که ۱۷ درصد رایی که در صندوق ریخته شده بیشتر از دوره قبل در سال ۹۸ است. درصد مشارکت هم بیشتر بوده است و ۷ درصد مشارکت نسبت به سال ۹۸ افزایش داشته است.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خواف و رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار گفت: ۲۹ نفر از نامزدهای این حوزه‌های انتخابیه تا پایان مهلت قانونی، انصراف خود را از ادامه تبلیغات انتخاباتی اعلام کردند.
سرپرست اداره کل حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: هزینه حج تمتع امسال، براساس اعلام سازمان حج و زیارت، از ۱۶۲ میلیون تومان تا ۱۸۸ میلیون تومان خواهد بود.
رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان بیان کرد: به دلیل کولاک شدید سطح محور قوچان-درگز به شدت لغزنده شده است.