معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد خبر داد

اسکان ۱۳۰ مسافر قطارهای مشهد در سوله‌های شهرداری

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: شهرداری برای اسکان زائرانی که در مسیر مشهد در قطار مانده بودند ۲ سوله ورزشی را آماده کرد تا اگر نیاز بود برای اسکان اضطراری مورد استفاده قرار گیرد و حدود ۱۳۰ نفر در سالن‌های ما اسکان داده شدند.
تصویر اسکان ۱۳۰ مسافر قطارهای مشهد در سوله‌های شهرداری

به گزارش سایت خبری پرسون،جلیل بامشکی معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در خصوص کمک‌رسانی به زائران در راه مانده قطار اظهار کرد: با مطلع شدن از وضعیت مسافران و زائران تیمی از شهرداری در راه‌آهن حضور پیدا کرده و در ۳ موضوع مشغول خدمت‌رسانی به مسافران و زائران شدند.

وی افزود: مورد اول پذیرایی در زمینه آب معدنی و صبحانه، ناهار و شام بود که ۴۰۰۰ آب معدنی و از روز گذشته تا صبح امروز برای بیش از ۱۰۰۰ نفر صبحانه، ناهار و شام تامین شد. مورد دوم مسئله اسکان زائران بود که ۲ سوله ورزشی آماده شد تا در صورت نیاز برای استفاده اضطراری مورد استفاده قرار گیرد.

بامشکی ادامه داد: آستان قدس نیز ظرفیت اسکان خود را پای کار آورد. در نهایت ۱۳۰ نفر در سالن‌های تدارک دیده شده توسط شهرداری اسکان داده شدند. همچنین هزار تخته پتو فراهم شد تا در صورت نیاز امانت داده شود.

وی خاطرنشان کرد: مورد سوم نیز برای حمل‌ونقل درون‌شهری بود که ۱۰ دستگاه اتوبوس در اختیار راه‌آهن قرار گرفت تا برای حمل‌ونقل زائران استفاده شود. نیروهای راهنمای زائر ما نیز از روز گذشته به صورت شبانه‌روزی در محل راه‌آهن حضور دارند.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: اکثر زائران شب گذشته مشهد را ترک کردند. از امروز نیز قطارهای فوق‌العاده در نظر گرفته شده اما همکاران ما همچنان حضور دارند تا در صورت نیاز خدمات‌رسانی را ادامه دهند.

منبع:ایسنا

456958