رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد:

وجود بخاری برقی در بازار به مقدار زیاد/ مردم نگران نباشند

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: قیمت بخاری برقی مشخص بوده و افزایشی نداشته است؛ قیمت این کالا بر اساس کیفیت و امکانات آن بین ۳۰۰ هزار تومان تا بیش از یک میلیون تومان است، بخاری برقی در بازار به مقدار زیاد وجود دارد.
تصویر وجود بخاری برقی در بازار به مقدار زیاد/ مردم نگران نباشند

به گزارش سایت خبری پرسون،رسول ابن‌الرضا رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد در خصوص وضعیت فروش بخاری برقی و استقبال از خرید آن با کاهش دمای هوا اظهار کرد: در چند روز اخیر خرید بخاری برقی افزایش پیدا کرده اما مربوط به استقبال مردم مشهد نبوده بلکه سفارش‌ از سمت همکاران ما نسبت به قبل افزایش پیدا کرده که برای شهرستان‌ها خریداری شده است.

وی افزود: بخاری برقی در بازار به مقدار زیاد وجود دارد، کمبود نداریم و مردم نیز می‌توانند این کالا را به راحتی تهیه کنند. دما هم رو به افزایش است و احتمالا نیاز چندانی به بخاری برقی نخواهد بود.

ابن‌الرضا با بیان اینکه قیمت بخاری برقی مشخص بوده و براساس این قیمت فروخته می‌شود، عنوان کرد: قیمت بخاری برقی افزایشی نداشته و بر اساس کیفیت کالا و امکانات آن بین ۳۰۰ هزار تومان تا بیش از یک میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد با اشاره به اینکه بخاری برقی بیشتر به افغانستان و عراق صادر می‌شود، تصریح کرد: این محصول مصرف داخلی زیادی ندارد و در حال حاضر به دلیل سرما و برای کاهش مصرف گاز خرید بخاری برقی افزایش داشته است. حجم زیادی از بخاری برقی در مشهد به افغانستان صادر می‌شود.

تمام محصولات بخاری برقی در بازار تولید داخل است

وی بیان کرد: تمام محصولات بخاری برقی در بازار تولید داخل است و نیازی به واردات نداریم، زیرا قیمت تولید داخل از وارداتی ارزان‌تر است.

منبع:ایسنا

457126