چهارمحال و بختیاری

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه جاری دو مرکز اقامتی در این استان تعطیل و تعلیق شد.

فرماندار بروجن گفت: امسال ۷۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد تومان و با اشتغال بیش از ۱۴۲ نفر در شهرستان بروجن افتتاح و کلنگ زنی شد.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: با وزش باد به نسبت شدید در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه کیفیت هوای استان کاهش می‌یابد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم عنوان کرد: هم‌اکنون بازار استان با کمبود روغن خوراکی مواجه شده که این کمبود بزودی تامین و جبران خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: کمیته فنی این اداره کل با اجرای هفت طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان موافقت کرد و این طرح‌ها در استان اجرایی خواهند شد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم عنوان کرد:: یک ‌هزار و ۱۰۰ تن روغن خوراکی سویا برای مصرف وارد بازار استان می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری، با اعلام اینکه ارزش میزان سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان ۶ هزار میلیارد تومان است، گفت: مدیریت مطلوب این سرمایه می‌تواند آثار اقتصادی و اجتماعی ویژه‌ای در زمینه توسعه استان داشته باشد.
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد: تعهد اشتغال امسال این نهاد حمایتی یک‌هزار و ۳۵۹ نفر بود که تاکنون یکهزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در سامانه ثبت و ایجاد شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تنظیم بازار عنوان کرد:: ۴۰۰ تن برنج دولتی وارد بازار استان شد و این میزان برنج در قالب چهار هزار کیسه ۱۰ کیلوگرمی و به‌منظور مصرف خانوار وارد بازار شده است.