چهارمحال و بختیاری

رییس کانون کارآفرینی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:

ظرفیت ایجاد ۲۰۰ واحد آبزی‌پروری در استان

رییس کانون کارآفرینی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ۴۰۰ واحد صنعتی در حوزه آبزی‌پروری استان فعالیت می کنند و همچنین ظرفیت ایجاد ۲۰۰ واحد صنعتی در حوزه آبزی‌پروری را دارد و این تعداد واحد می‌تواند به‌زودی به فاز تولید برسد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در خصوص اهمیت بحث پرتودهی در کاهش ضایعات کشاورزی گفت: سالانه ۳۰ درصد محصولات کشاورزی کشور به ضایعات تبدیل می‌شود که در این زمینه باید از فناوری روز برای جلوگیری از این هدر رفت استفاده کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت سفرهای استانی مجلس با مناطق محروم و کم‌برخوردار است، چهارمحال و بختیاری براساس شاخص‌های توسعه نسبت به سایر استان‌ها محروم‌تر است.
رییس آموزش و پرورش عشایری چهارمحال و بختیاری:

امتحانات دانش‌آموزان عشایری استان به صورت حضوری برگزار می‌شود

رییس آموزش و پرورش عشایری چهارمحال و بختیاری با توجه به نبود امکانات کافی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گفت: با دستور ستاد مقابله با کرونا ۸۰ درصد امتحانات دانش‌آموزان عشایری استان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر حل مشکلات ناشی از آلودگی نفتی سرخون گفت: انتظار داریم این مهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دستور کار وزا‌رت نفت قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

تامین تجهیزات بیمارستان‌ بروجن در گرو اعتبار ملی

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: برای تامین تجهیزات بیمارستان جدید بروجن به تخصیص اعتبار ملی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیاز است.

معاون میراث فرهنگی استان خبر داد:

مرمت۲۵۰ سکه تاریخی در چهارمحال و بختیاری

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات حفاظتی و مرمتی ۲۵۰ سکه تاریخی متعلق به دوران پیش از اسلام در این استان انجام شد.

رئیس اورژانس علوم پزشکی شهرکرد گفت:

یاری رساندن اورژانس به بیمار ۵۵ ساله دهدلی

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: کارشناسان اورژانس چهار محال و بختیاری خانم ۵۵ ساله‌ای را از روستای صعب العبور شهرستان اردل که حال وخیمی داشت به بیمارستان منتقل کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اختصاص ۳۶۵ میلیارد تومان به سد تنگ سرخ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موافقت دولت با تامین و پرداخت ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه احداث سد تنگ سرخ خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اتصال یک شهر و ۱۷۲ روستای استان به شبکه گاز

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با عنوان اینکه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به یک شهر و ۱۷۲ روستای این استان گازرسانی شد افزود: هم ‌اکنون ۳۴ روستا نیز در حال گازرسانی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اجرایی شدن ۹۲ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری با برگزاری ۵۲ نشست مربوط به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان ‌تاکنون ۹۲ درصد مصوبات این نشست‌های اجرایی شده است.

مدیر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بروجن خبر داد:

زمستان‌گذرانی۱۱۰هزار پرنده در تالاب‌های چهارمحال و بختیاری

مدیر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بروجن با توجه به شرایط امن کنونی تالاب‌ها، گفت: بیش از ۱۱۰ هزار پرنده مهاجر آبزی و کنار آبزی در تالاب‌های استان زمستان‌ گذرانی می‌کنند.

در پی آلودگی آب کارون صورت گرفت؛

شکایت انجمن دوستداران طبیعت از شرکت نفت

مدیر انجمن دوستداران طبیعت و محیط زیست خوزستان از تشکیل کمیته ویژه این انجمن برای طرح شکایت علیه شرکت خطوط لوله نفت و مخابرات ایران منطقه اصفهان به دلیل آلودگی آب رودخانه کارون در پی نشت نفت از خط لوله انتقال نفت خبر داد.
عضو شورای شهر سر خون از توابع شهرستان اردل در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: هم‌اکنون در برخی از مناطق سر خون حریق مجددا شعله‌ور شده است، دود بسیار غلیظی در منطقه وجود دارد و از مردم خواسته شده در منازل بمانند.