فوت دستیار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

راضیه نجفی رزیدنت سال سوم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، روز گذشته در منزل شخصیش دار فانی را وداع گفت، که علت فوت از سوی سازمان پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در دست بررسی است.
تصویر فوت دستیار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

به گزارش سایت خبری پرسون از چهارمحال و بختیاری، روز گذشته خبر درگذشت رزیدنت سال سوم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خانم راضیه نجفی که در منزل شخصش دار فانی را وداع گفت، منتشر شد.

خبرنگاران علت فوت این رزیدنت پزشکی را از دانشگاه‌علوم پزشکی و سازمان پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری جویا شدند، طبق گفته مدیران روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان پزشکی قانونی علت فوت از سوی سازمان پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در دست بررسی است، همچنین روابط‌عمومی سازمان پزشکی قانونی نیز اعلام کرد علت فوت در حال بررسی است و نتیجه آزمایشات حداکثر تا دو هفته آینده اعلام خواهد شد.

در این راستا نیز دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن اطلاعیه به شرح زیر است:

باسلام

"ضمن عرض تسلیت به مردم فهیم چهارمحال و بختیاری، به خصوص مردم بخش فلارد از توابع شهرستان لردگان و جامعه پزشکی استان در پی واقعه غم‌انگیز درگذشت مرحومه دکتر راضیه نجفی رزیدنت سال سوم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، که روز گذشته در منزل شخصیش دار فانی را وداع گفت به اطلاع می‌رساند، تا کنون هیچ مستندی در خصوص علت فوت این رزیدنت پرتلاش و دلسوز جامعه پزشکی وجود ندارد و موضوع از طریق پزشکی قانونی در دست بررسی است.

بنابراین از همه فعالان فضای مجازی و کاربران شبکه‌های اجتماعی خواهشمندیم به پاس تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌دریغ جامعه پزشکی همچنین به‌منظور حفظ حرمت این پزشک دلسوز و خانواده محترم ایشان ضمن خودداری از دامن زدن به شایعات پیرامون نحوه فوت مرحومه تا اعلام نتایج بررسی‌های انجام شده از سوی مراجع ذی‌صلاح از انتشار هرگونه خبر و مطلب پیرامون این موضوع خودداری کنند."

منبع:ایسنا

310096