چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد: تعهد اشتغال امسال این نهاد حمایتی یک‌هزار و ۳۵۹ نفر بود که تاکنون یکهزار و ۷۰۰ فرصت شغلی در سامانه ثبت و ایجاد شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تنظیم بازار عنوان کرد:: ۴۰۰ تن برنج دولتی وارد بازار استان شد و این میزان برنج در قالب چهار هزار کیسه ۱۰ کیلوگرمی و به‌منظور مصرف خانوار وارد بازار شده است.
مدیرکل دفتر اقتصادی و تعرفه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عنوان کرد:

بهره مندی۸۵۰ شهر در کشور از طرح‌های تبصره۳ آب و فاضلاب

مدیرکل دفتر اقتصادی و تعرفه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عنوان کرد: تاکنون ۸۵۰ شهر از مجموع یک‌هزار و ۲۵۰ شهر ایران از طرح‌های مشارکتی تبصره۳ این شرکت بهره‌مند شده‌اند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چهار فیلم جشنواره فجر در استان بیشترین فروش را داشت،گفت: شیشلیک، ابلق، تک تیرانداز و بی همه چیز بیشترین فروش را داشتند.

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:

ضرورت ثبت و اخذ شناسه کالا برای ۱۲ گروه کالایی

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: واردکنندگان گروه‌های کالایی ملزم به اخذ و نصب شناسه کالا هستند.
سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) سرخون از توابع شهرستان اردل را لرزاند.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: با اتکا به توان نیرو‌های داخلی و بومی به پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه‌های مختلف دست یافته و اقدامات دشمن مانع حرکت رو به جلوی کشور نشده است.
فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: همزمان با سراسر کشور رزمایش الی ‌بیت‌المقدس ۱۰ با محوریت سپاه قمر بنی هاشم(ع) در ۳۷۹ نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
رییس اداره طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

سرمایه گذاری ۲۰هزار میلیارد ریال در اکوپارک رزینی اوره لردگان

رییس اداره طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: بخش خصوصی برای اکوپارک رزینی اوره لردگان ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خواهد کرد.