چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان چهرمحال و بختیاری:

تکمیل موزه چهارمحال و بختیاری نیازمند ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح موزه بزرگ این استان حداقل به ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین به مدت یک هفته همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شد.

روستای آبکار لبد در شهرستان کوهرنگ در فروردین سال ۱۳۷۷ دچار حادثه هولناک شد و بلایای طبیعی یک روستا را در کام خود بلعید.
معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه جاری دو مرکز اقامتی در این استان تعطیل و تعلیق شد.

فرماندار بروجن گفت: امسال ۷۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد تومان و با اشتغال بیش از ۱۴۲ نفر در شهرستان بروجن افتتاح و کلنگ زنی شد.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: با وزش باد به نسبت شدید در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه کیفیت هوای استان کاهش می‌یابد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم عنوان کرد: هم‌اکنون بازار استان با کمبود روغن خوراکی مواجه شده که این کمبود بزودی تامین و جبران خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: کمیته فنی این اداره کل با اجرای هفت طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان موافقت کرد و این طرح‌ها در استان اجرایی خواهند شد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم عنوان کرد:: یک ‌هزار و ۱۰۰ تن روغن خوراکی سویا برای مصرف وارد بازار استان می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری، با اعلام اینکه ارزش میزان سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان ۶ هزار میلیارد تومان است، گفت: مدیریت مطلوب این سرمایه می‌تواند آثار اقتصادی و اجتماعی ویژه‌ای در زمینه توسعه استان داشته باشد.