برگزاری ادامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور با چهار دیدار

هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور امروز شنبه ۲۲ آذر با برگزاری چهار دیدار ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته ششم لیگ برتر که دیروز با برگزاری دیدار سپاهان برابر نساجی آغاز شد، امروز با برگزاری ۴ دیدار دیگر پیگیری می‌شود. نگاهی خواهیم داشت به بازی‌هایی که قرار است امروز برگزار شود.

فولاد – سایپا؛ عبور از دفاع چندلایه
فولاد دو هفته متوالی است که برابر حریفان مساوی می‌کند و این بدین معنی است که ذهنیت اول این تیم نباختن است در حالی که فولاد برای ادامه سیر صعودی خود در لیگ برتر باید این ذهنیت و احتیاط را کنار بگذارد و ابتدا به بردن فکر کند و بعد نباختن. سایپا هم چنین تیمی است و در بازی این دو تیم به طور حتم معادلات سخت رقم خواهد خورد. سایپا تیمی است جوان و پرتلاش که ابتدا برای نباختن بازی می‌کند. هر چند با حضور محسن مسلمان در ترکیب این تیم کمی شرایط بازی سایپا روبه‌جلو شده است. فولاد برای شکست سایپا باید تهاجمی‌تر از همیشه بازی ‌کند. در غیر این صورت شکست سایپا که دفاع چندلایه‌ای دارد بسیار سخت است.

صنعت‌نفت آبادان - گل‌گهر سیرجان؛ تیم بی‌محابا به دنبال کسب ۳ امتیاز
صنعت نفت در شرایطی پذیرای صدرنشین است که هفته گذشته استقلال را در تهران متوقف کرد آن هم در شرایطی که داور یک گل صحیح این تیم را قبول نکرد. این نشان می‌دهد گل‌گهر روز سختی را پیش‌رو خواهد داشت. تیم امیر قلعه‌نویی هفته پیش در خانه به تیم پیکان باخت و بدون شک همه تلاش خود را به کار می‌گیرد که در آبادان ۳ امتیاز از دست رفته در سیرجان را جبران کند. در این بازی با توجه به خلق موقعیت‌های متعدد از سوی دو تیم، دروازه‌بانان کار سختی را پیش‌رو خواهند داشت؛ یک سو حامد فلاح‌زاده و در سویی دیگر علیرضا حقیقی. به نظر می‌رسد این بازی یکی از بازی‌های زیبای هفته ششم باشد به این خاطر که هر دو تیم برای پیروزی بازی می‌کنند. سیروس پورموسوی با بازی دادن به جوان‌ها در ترکیب صنعت نفت این تیم را تبدیل به تیم بی‌محابایی کرده است.


بیشتر بخوانید؛

از ابراز علاقه به علی کریمی تا تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

قدرتمندانه با محمد نصرتی به لیگ برتر باز خواهیم گشت


پیکان - آلومینیوم اراک؛ مقابله با تاکتیک اوت
پیکان مسرور از پیروزی‌ای که برابر گل‌گهر داشته، از آلومینیوم پذیرایی خواهد کرد. البته آلومینیوم هم هفته پیش با ۴ گلی که به تیم ماشین‌سازی زد، خود را پیدا کرده و حریف آسانی برای پیکان نخواهد بود. حتی می‌شود گفت آلومینیوم برای پیروزی در این دیدار برنامه‌هایی دارد تا امتیازات از دست رفته در بازی پیش از ماشین‌سازی را جبران کند. ماشین‌سازی برای اینکه ۳ امتیاز این بازی را به دست بیاورد، باید فکری به حال مهار اوت‌های بلند نادر محمدی هم داشته باشد که حالا تبدیل به یکی از تاکتیک‌های پیکان برای گلزنی شده است. ادامه پیروزی می‌تواند پیکان را در همان هفته‌های ابتدایی تبدیل به یکی از تیم‌های مدعی لیگ نماید. پیکان هم‌اکنون تیم چهارم جدول به‌شمار می‌رود و کسب ۳ امتیاز این دیدار یک اتفاق خوب و غیر قابل باور برای شاگردان مهدی تارتار خواهد بود. همه اینها در حالی است که تارتار یکی، دو هفته پیش می‌خواست این تیم را به خاطر ضعف‌های فنی رها کند.

مس رفسنجان - نفت‌ مسجدسلیمان؛ تلاش برای اولین پیروزی
همه تلاش مس بر این است که اولین پیروزی را در این دیدار کسب کند. باید گفت کار سختی پیش‌رو دارد چراکه نفت مسجدسلیمان در فاز دفاعی یک تیم خوب است و با توجه به نتیجه‌ای که در بازی با سپاهان به دست ‌آورده، شرایط روحی و روانی خوبی دارد. مس برای اینکه اولین پیروزی را در فصل جدید بازی‌ها تجربه کند نباید به دنبال حریف آسان باشد به این خاطر که حریف آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. این بازی بهترین فرصت برای مس برای کسب ۳ امتیاز است. اگر مس این مأموریت را به بازی بعدی و بازی بعدی موکول کند، باز هم امتیاز از دست خواهد داد. بدون شک نفت مسجدسلیمان هم ایده‌هایی برای کسب ۳ امتیاز این دیدار دارد تا به سیر صعودی خود ادامه دهد. موقعیتی که امروز این تیم به دست ‌آورده با سختی‌های زیادی بوده و مجتبی حسینی نمی‌خواهد این موقعیت به راحتی از دست برود.

منبع: خبرورزشی

223924