هافبک جوان پارس جنوبی جم در گفتگو با پرسون؛

قدرتمندانه با محمد نصرتی به لیگ برتر باز خواهیم گشت

تیم فوتبال پارس جنوبی جم سقوط تلخی به لیگ دسته یک فوتبال کشور داشت و بازیکن جوان و بااستعداد این تیم امیدوار است این فصل بتوانند با هدایت محمد نصرتی به صحنه اول فوتبال کشور بازگردند.

به گزارش پرسون، تیم فوتبال پارس جنوبی جم با هدایت محمد نصرتی کاپیتان سابق و باتجربه تیم ملی فوتبال کشور در صدر جدول لیگ دسته یک قرار گرفته است و هافبک جوان و با استعداد این تیم در گفتگو با سرویس ورزشی پرسون از تلاش بازیکنان و کادر فنی پارس جنوبی برای بازگشت به لیگ برتر سخن می گوید.

یاشار احمدی در خصوص شرایط تیم و همکاری با محمد نصرتی گفت: به لطف خدا و بازیکنان توانسته ایم امتیازات کامل را از سه دیدارمان کسب کنیم و در صدر جدول بایستیم. درست همان جاییکه از شروع مسابقات انتظارش را داشتیم و من نیز در آمادگی کامل به سر می برم. کار با آقای نصرتی واقعا لذت بخش است و برای ایشان هیچ فرقی نمی کند که بازیکن جوان باشد یا سابقه دار. هر کسی در تمرینات بهتر باشد و شرایط مطلوب تری داشته باشد و حتی اگر از رده های پایه تیم باشد، به او بازی می دهد و همین امر سبب شده است که تیم تا به این لحظه نتیجه کامل بگیرد.

او در خصوص گل محمد نصرتی به بحرین که منجر به صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی شد گفت: آن زمان من سنی نداشتم و چون خانواده فوتبالی ای دارم، یادم می آید آن ها مشغول تماشای بازی بودند و پس از گل به شدت خوشحالی کردند و آقای نصرتی را تشویق می کردند.

هافبک پارس جنوبی جم در خصوص سقوط این تیم به لیگ دسته یک گفت: پارس جنوبی جم تیم با اصالت و ریشه داری است و جای خالی این تیم در لیگ برتر به شدت احساس می شود. انشاا.. امسال این تیم را به جایگاه اصلی اش بازخواهیم گرداند.

احمدی ادامه داد: اگرچه رقیبان سختی در این فصل در لیگ دسته یک داریم. اما با توجه به کادر فنی مجرب تیم و بازیکنانی که در خدمت تیم هستند، شک نکنید تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.


بیشتر بخوانید؛

جدایی از پرسپولیس به دلیل فشار لیدرها از روی سکو/ جای فردوسی پور در تلویزیون خالی است

فوتبال دنیا به مارادونا مدیون است/ امیدوارم حسرت امتیازهای از دست رفته را نخوریم


بازیکن سابق گل ریحان البرز در خصوص تجربه دیدار با استقلال تهران گفت: با تیم سابقم در ورزشگاه انقلاب کرج و از سری مسابقات جام حذفی با استقلال رودررو شدیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اگر کمی شانس همراهی مان می کرد، می توانستیم برنده آن دیدار باشیم.

بازیکن جوان و آینده دار فوتبال کشور در خصوص حال و هوای مسابقات در لیگ دسته یک گفت: از نظر من شرایط مسابقات در لیگ دسته یک با لیگ برتر کاملا متفاوت است. چراکه در لیگ برتر چهار و نهایتا پنج تیم مدعی قهرمانی هستند. اما در لیگ دسته یک تمامی تیم ها مدعی بوده و برای صعود به لیگ برتر می جنگند که همین امر شرایط را در این مسابقات سخت تر می کند.

هافبک جنگنده جمی ها در خصوص برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی بیان نمود: از نظر من مسابقات باید در زمان مقرر برگزار شود. چراکه در صورت تعویق به ضرر بازیکنان است و ممکن است باعث آسیب دیدگی آن ها گردد.

یاشار احمدی در پایان در خصوص شرایط تیم ملی و حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: با توجه به اینکه من یک استقلالی ام و علاقه خاصی به آقای مجتبی جباری دارم، اما برای پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم. ضمن اینکه به نظر من شرایط تیم ملی نیز خوب است و امیدوارم آقای اسکوچیچ به جوان ها بیشتر بها دهند تا دیده شوند.

گفتگو از محمدرضا طارمی

223597

مطالب مرتبط