بازیکن خط میانی پرسپولیس از دسترس خارج شد!

میلاد سرلک بازیکن خط میانی پرسپولیس کم خبرترین بازیکن این روزهای فوتبال ایران است.
تصویر بازیکن خط میانی پرسپولیس از دسترس خارج شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، پرونده سربازی میلاد سرلک در ملوان به زودی بسته می‌شود و این هافبک سابقا ملی پوش قرار است با دریافت کارت پایان خدمت به پرسپولیس برگردد چرا که او همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد و بازیکن این تیم محسوب می‌شود. سرلک که از ناحیه دیسک کمر دچار مشکل شده بود در هفته‌های آخر لیگ گذشته با هماهنگی کادرفنی ملوان به تهران آمد تا جراحی کند و از این رو وضعیت آمادگی او هنوز مشخص نیست.اما طبق قانون میلاد سرلک قرار است به زودی با دریافت کارت پایان خدمتش به پرسپولیس برگردد.

ستاره کم حرف پرسپولیس که با درخواست یحیی گل محمدی و از لیگ بیستم به پرسپولیس آمد به بازیکن تغییرناپذیر یحیی در خط میانی تبدیل شد تا رفته رفته در اردوهای تیم ملی نیز حاضر شده و چند بازی ملی زا نیز به کارنامه اش اضافه کند. سرلک که همواره در نقل و انتقالات راهی سفر می‌شد و در نهایت نیز با کت و کروات به ضیافت تمدید قراردادها می‌آمد این روزها نیز خارج از دسترس رسانه‌ها است و کسی از وضعیت او خبر دقیقی ندارد.

حال باید منتظر بود و دید با توجه به ترافیک پرسپولیس در خط میانی باشگاه پرسپولیس سرلک تمایلی برای ادامه همکاری در لیگ آینده خواهند داشت یا نه.

منبع: خبرورزشی

694442