آخرین خبر از نقل و انتقالات سرخ آبی ها/ کدامیک از ستاره های جوان فوتبال ایران استقلالی میشوند و کدامیک پرسپولیسی؟

سرخ آبی های پایتخت هر کدام این روز ها در رقابتی جدی سعی بر بکارگیری ستاره ها و بازیکنان مورد علاقه خود دارند
تصویر آخرین خبر از نقل و انتقالات سرخ آبی ها/ کدامیک از ستاره های جوان فوتبال ایران استقلالی میشوند و کدامیک پرسپولیسی؟

به گزارش سایت خبری پرسون، استقلالی ها و پرسپولیسی ها هر کدام این روزها به دنبال خوشحال کردن هوادران خود هستند در این مجال به بررسی آخرین اتفاقات نقل و اتنقالات در این دو باشگاه پرطرفدار پرداخته ایم.

ابتدا استقلالی ها ، این روزها جواد نکونام سعی دارد در روز‌هایی که استقلال با مشکلات مدیریتی روبرو است، بازیکنان مورد نظر خود را برای آمدن این باشگاه متقاعد کند.

استقلالی‌ها که با سپردن هدایت تیم خود به جواد نکونام با انگیزه‌های زیادی وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شدند اما مشکلات مالی این باشگاه و عدم جذب ستاره‌های مورد نظر سرمربی آبی‌پوشان باعث شد تا مدیران استقلال قبل از پایان نقل و انتقالات استعفا کنند.

خالی بودن حساب‌های باشگاه استقلال منجر به عدم جذب رضا اسدی و عارف آقاسی شد حالا ادامه نقل و انتقالات آبی پوشان را مشکل مواجه کرده است.

استقلال در این روزها بدون مدیرعامل به کار خود ادامه می‌دهد اما جواد نکونام که انگیزهای زیادی برای موفقیت در تیم محبوب خود دارد مذاکراتش را با بازیکنان مدنظر خود به پایان نرسانده و به آنها اعلام گرده که تا آخر هفته منتظر انتصاب مدیرعامل استقلال بمانند.

احسان پهلوان، یاسین سلمانی، محمد نادری ، محمد نادری و سامان فلاح بازیکنانی هستند که جواد نکونام تلاش دارد آنها را برای حضور در استقلال منتظر نگاه دارد.

سرخپوشان پایتخت جذب چند ستاره جوان را در دستور کار خود دارند.

مدیران پرسپولیس که تا اینجای کار عملکرد قابل قبولی را در نقل و انتقالات تابستانی داشته‌اند در تلاش هستند با جذب ستاره‌های جوان فوتبال ایران، پروژه تغییر نسل سرخپوشان را آغاز کنند.

سرخپوشان پایتخت از مدت‌ها قبل شرایط جذب یاسین سلمانی هافبک تیم ملی امید را جویا شده‌اند و گفته می‌شود در صورت تایید یحیی گل محمدی این بازیکن به پرسپولیس خواهد پیوست. البته پرسپولیس در راه جذب این ستاره جوان باید با استقلال رقابت کند.

گزینه جوان دیگر پرسپولیس غلامرضا ثابت ایمانی هافبک پیکان است و گفته می‌شود سرخپوشان مذاکرات خود را با برای به خدمت گرفتن این هافبک دفاعی آغاز کرده‌اند تا در صورت توافق با وی، قرارداد او را در روزهای آینده رسمی کنند.

پرسپولیسی‌ها با جدایی گوهری، بدون شک در پست دروازه‌بان یک بازیکن زیر ۲۳ سال جذب خواهند کرد و در همین زمینه چند دروازه‌بان جوان را زیر نظر دارند تا با صلاحدید کادرفنی یکی از آنها را جذب کنند.

سرخپوشان همچنین در صورت شکست در پروژه بازگرداندن حسین کنعانی‌زادگان، به سراغ جذب سامان فلاح خواهند رفت. البته جذب فلاح چندان برای سرخپوشان راحت نیست چرا که باید علاوه بر اخذ رضایتنامه از پیکان، با باشگاه استقلال و تراکتور برای جذب سامان فلاح رقابت کنند.

منبع: شفقنا

492335