برای تغییر پست در رئال مادرید آماده شو!

یکی از چالش‌های بزرگی که آنچلوتی با آن روبروست جای دادن امباپه در ترکیب تیم است و امانوئل پتی به کیلیان امباپه در مورد روزهای اولیه حضورش در رئال مادرید هشدار داد.
تصویر برای تغییر پست در رئال مادرید آماده شو!

به گزارش سایت خبری پرسون، کیلیان امباپه سرانجام به حماسه طولانی مدت خود پایان داد و قبل از یورو ۲۰۲۴ انتقال رایگان به لوس بلانکوس را تکمیل کرد و ماه آینده به هم‌تیمی‌های جدید خود در تور پیش‌فصل ایالات متحده آمریکا خواهد پیوست. کاپیتان خروس‌ها به عنوان بازیکنی در نظر گرفته شده که رئال مادرید را در سال‌های آینده به سطح بعدی سلطه داخلی و اروپایی می‌رساند. آخرین فصل او در پاریس شامل ۴۴ گل در تمام رقابت‌ها بود و مایل است در مادرید نیز به درخشش فوق‌العاده خود ادامه دهد.

با این حال، یکی از ضروری‌ترین سوالات کارلو آنچلوتی این است که او را در کدام قسمت تیم جای دهد. کارلتو تقریباً با ترکیب ۲-۱-۳-۴ بازی کرد تا رئال مادرید را به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۴ برساند. پاری‌سن‌ژرمن اغلب با سیستم ۳-۳-۴ بازی می‌کرد و امباپه در سمت چپ سه بازیکن جلویی قرار می‌گرفت؛ فضایی که عمدتاً توسط وینیسیوس جونیور در مادرید اشغال شده است. امباپه در پست‌های مرکزی نیز به میدان می‌رفت اما نقش طبیعی او همان نقشی است که وینیسیوس بر عهده دارد و این موضوع برای آنچلوتی یک معما شده است.

امانوئل پتی، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، نظر خود را در مورد این وضعیت ارائه کرد و معتقد است امباپه باید شرایطش را تغییر دهد و با فضای جدید سازگار شود. پتی در مصاحبه با روزنامه «آ اس» اذعان داشت: «امباپه باهوش است و سعی می‌کند به سرعت خود را با هم‌تیمی‌هایش وفق دهد. او می‌داند که مطبوعات انتظارش را می‌کشند و هیچ عذر و بهانه‌ای مورد قبول واقع نخواهد شد. وینی مانند رودریگو و بلینگام عالی عمل کرده است. تنها پست آزاد در مادرید پست مهاجم مرکزی است و فکر می‌کنم امباپه در آنجا بازی خواهد کرد. این بهترین راه برای عدم بروز مشکلات است، به خصوص با بازیکنی که تازه به تیم وارد شده است. فکر نمی‌کنم آنچلوتی امباپه را با وینی عوض کند و او این را به خوبی می‌داند. این چالش بزرگی برای رئال مادرید است.»

منبع: تسنیم

694439