هافبک جوان پیکان در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

از ابراز علاقه به علی کریمی تا تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

اسماعیل بابایی، هافبک جوان و جنگنده تیم فوتبال پیکان تهران از تلاش بازیکنان این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور سخن گفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال پیکان تهران شروع جنجالی و پر افت و خیز را در این فصل لیگ برتر فوتبال کشور داشت و حالا با گذشت پنج هفته از این مسابقات در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد. اسماعیل بابایی، هافبک جوان و آینده دار این تیم در گفتگو با سرویس ورزشی پرسون از تلاش مجموعه بازیکنان و کادر فنی این تیم در راستای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا سخن گفت.

هافبک تیم فوتبال پیکان در ابتدا و در خصوص سابقه فوتبالی اش گفت: من فوتبالم را از دوران کودکی و در تیم پرسپولیس مشهد آغاز کردم و سپس به امید پیکان پیوستم و دو سال بسیار خوب را در رده پایه فوتبال کشور با این تیم داشتم. سپس دچار مصدومیت شدیدی شدم و با اتمام مصدومیتم برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز پیوستم. پس از دو فصل موفق با تیم فجر سپاسی و با پایان خدمت سربازی و از آنجاییکه با پیکان قرارداد داشتم، مجددا به این تیم بازگشتم.

وی در خصوص حضور در تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: فجر سپاسی شیراز یکی از ریشه دارترین تیم های فوتبال کشور ما می باشد و واقعا جای خالی این تیم در سطح اول فوتبال کشورمان احساس می شود و متاسفانه نتوانستیم در دوران حضورم در این تیم به لیگ برتر صعود کنیم. چراکه یک سری کم لطفی ها از جانب مسئولین این شهر در حق تیم می شود و فجر سپاسی از لحاظ مالی واقعا دچار مشکل است و درحالیکه مسئولین این استان می توانستند با رسیدگی و پیگیری مشکلات را حل کنند، اما هیچ حمایتی از تیم صورت نپذیرفت. شیراز مردم خونگرمی دارد و حق آن هاست که یک تیم در لیگ برتر فوتبال کشورمان داشته باشند و چه بهتر که این تیم فجر سپاسی باشد. چراکه به نظرم کل کشور با من هم عقیده اند که جای این تیم در سطح اول فوتبالمان خالی است و امیدوارم فجر سپاسی هرچه زودتر به لیگ برتر بازگردد.

بابایی در ادامه در خصوص تفاوت های لیگ دسته یک و لیگ برتر فوتبال کشور گفت: به نظر من هرچه سطح فوتبال بالاتر می آید، قطعا همه چیز حرفه ای تر می شود و از عوامل اجرایی گرفته تا ورزشگاه ها و تیم ها حرفه ای تر می شوند و لذا حضور در لیگ برتر سخت تر از دسته یک است که به لطف خدا من توانستم خودم را خیلی زود با این تفاوت ها وفق دهم.

بازیکن سابق فجر سپاسی شیراز ادامه داد: چون با تیم پیکان قرارداد داشتم، پس از اتمام دوران سربازی به این تیم بازگشتم. در ابتدای فصل یک سری صحبت ها پیرامون جدایی آقای تارتار از تیم مطرح شد که خداروشکر ایشان با توجه به علاقه تمام بازیکنان به بودن در تیم ماندنی شدند. ما بازیکنان بسیاری را در فصل جاری از دست دادیم و به لطف خدا بازیکنان تیم توانستند خیلی زود در این فصل با هم هماهنگ شوند و حالا تیم خوب و یک دستی را در لیگ برتر داریم.


بیشتر بخوانید؛

فوتبال دنیا به مارادونا مدیون است/ امیدوارم حسرت امتیازهای از دست رفته را نخوریم

قدرتمندانه با محمد نصرتی به لیگ برتر باز خواهیم گشت

شرایط بد اقتصادی باعث بهم ریختن تمرکز بازیکنان حرفه ای فوتبال شده است


وی در خصوص درخشش در دیدار پیکان مقابل گل گهر سیرجان گفت: پیکان در این فصل بازیکنان جوان و خوبی دارد که در کنار باتجربه های تیم روز به روز در حال پیشرفت هستیم. در خصوص دیدار مقابل گل گهر خدا را شاکرم که توانستیم پیروز شویم و این حاصل تلاش تیمی بود که من هم در آن تاثیرگذار بودم. ما تیم باانگیزه ای هستیم که روز به روز در این فصل پیشرفت خواهیم کرد و بهتر از قبل خواهیم شد.

این بازیکن بااخلاق فوتبال کشور ادامه داد: مجموعه پیکان امسال هدف بزرگی دارد و آن هم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می باشد. لذا سعی کردیم از ابتدای فصل قدرتمند ظاهر شویم تا بتوانیم در پایان فصل به هدفمان دست یابیم. از مدیریت باشگاه گرفته تا کادرفنی و بازیکنان همگی هم قسم شده ایم تا برای تحقق این هدف بزرگ از جان و دل مایه بگذاریم.

بازیکن تیم ملی امید فوتبال کشور در خصوص پیشنهادات و علایق فوتبالی اش گفت: من در خصوص پیشنهاداتی که از ابتدای فصل داشتم، با مشورت مدیر برنامه و خانواده ام تصمیم گرفتم در پیکان بمانم. چون علاقه خاصی به این تیم دارم و از رده های پایه توانسته ام با پیکان به لیگ برتر بیایم و برای همین این تیم را انتخاب کردم. الگوی من در فوتبال کشور علی کریمی است و علاقه خاصی به سبک بازی ایشان دارم و در اروپا نیز از کودکی عاشق رئال مادرید بوده ام.

این بازیکن در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر در شرایط کرونایی گفت: به هرحال تمام تیم ها در این شرایط باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و ما در مجموعه پیکان به خوبی این دستور العمل ها را رعایت می کنیم و الحمدالله تاکنون درگیر ویروس کرونا نشده ایم. به نظر من مساله کرونا خیلی امر حادی نیست و اگرچه سفر تیم ها به سایر استان ها برای برگزاری مسابقات می تواند خطرساز باشد، اما هر بازیکن خودش باید پروتکل ها را رعایت کند و اگر تمام مردم در جامعه این مساله را در نظر بگیرند، می توانیم از این روزهای سخت به سلامت عبور کنیم.

هافبک جنگنده پیکان در خصوص مسائل اخیر فوتبال کشور بیان کرد: آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال پرسپولیس و نماینده کشورمان در فینال لیگ قهرمانان آسیا دارم و انشاا.. که به لطف خدا قهرمان خواهیم شد. شرایط تیم ملی کشومان هم پس از تغییر سرمربی خیلی بهتر شده است و امیدوارم که روز به روز بهتر نیز شود. در خصوص برنامه نود و آقای فردوسی پور نیز امیدوارم ایشان هرچه زودتر به تلویزیون بازگردند. چراکه به نظر من همچنین برنامه هایی برای فوتبال ما یک نیاز محسوب می شود.


بیشتر بخوانید؛

پرسپولیس شایسته قهرمانی در آسیاست/ عده ای دوست ندارند این تیم قهرمان شود

جدایی از پرسپولیس به دلیل فشار لیدرها از روی سکو/ جای فردوسی پور در تلویزیون خالی است

مگر محبوب تر از عادل فردوسی پور هم هست؟


اسماعیل بابایی در پایان در خصوص دیدارهای حساس این تیم در هفته های جاری در لیگ برتر گفت: به نظر من تمام دیدارهای لیگ برتر سخت است و دیدار راحتی وجود ندارد. امیدوارم با تمرینات خوبی که طی هفته گذشته سپری کرده ایم، بتوانیم آلومینیوم اراک را شکست دهیم و در هفته آینده هم بتوانیم دیدار خوبی مقابل تراکتورسازی داشته باشیم و با توجه به تمریناتی که انجام داده ایم، بتوانیم سربلند از این دو دیدار خارج شویم. امیدوارم این فصل بتوانیم با جوانان باانگیزه و کادر فنی خوبی که داریم و نیز حمایت مسئولین باشگاه به هدف اصلی باشگاه در پایان فصل برسیم. انشاا. ویروس منحوس کرونا نیز به زودی زود نابود شود تا بتوانیم شاهد حضور هواداران در ورزشگاه ها باشیم. چراکه جای خالی آن ها واقعا در ورزشگاه ها احساس می شود و به نظر من فوتبال بدون تماشگر هیچ روحی ندارد.

گفتگو از محمدرضا طارمی

223902

مطالب مرتبط