ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

تریدر و تحلیلگر Michaël van de Poppe معتقد است که دو آلتکوین با ارزش بازار بالا این پتانسیل را دارند که در بخش بعدی چرخه‌ی صعودی، بیت کوین را پشت سر بگذارند.

این استراتژیست کریپتو در ویدئوی جدید خود اعلام کرد که توجه زیادی به ETH/BTC دارد و فکر میکند که این جفت ارز آماده‌ی فوران است.

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل IOHK در جریان گفتگوی مستقیمی که از کانال یوتیوب وی پخش می شد اشاره کرد که ارزش ADA می تواند به 10 دلار برسد، اما صراحتاً اعلام کرد که به شدت مخالف گمانه زنی درباره عملکرد این توکن می باشد.

دادگاه آمریکا در نیویورک به نمایندگی از قاضی منطقه، به جان دیتون (که نماینده‌ی جامعه XRP است) برای ارسال درخواست برای مداخله در نبرد حقوقی آغاز شده توسط SEC علیه غول بلاکچین Ripple Labs و دو نفر از مدیران برجسته آن – گارلینگهاوس و لارسن- اجازه داد.

اتریوم، درست همانند بیت کوین، با شروع یک روند افزایشی پیوسته، توانست از مقاومت 1750 دلاری عبور کند. ETH سطوح مقاومت 1780 و 1800 دلاری را شکست و به یک منطقه مثبت وارد شد.

هنگام ترید کردن، فروش یک پوزیشن در زمان مناسب به اندازه خرید آن اهمیت دارد. بنابراین، سوال بزرگی که می تواند به شدت تریدرها را درگیر خود کند این است که آیا قیمت بیت کوین (BTC) وارد فاز نزولی خواهد شد یا اینکه روند صعودی و بازار گاوی این ارز پس از پولبک این هفته ادامه خواهد یافت؟

پس از افت قیمتی که اواسط هفته گذشته از سطوح بالای 57000 دلار به پایین ترین سطح سه هفته گذشته، یعنی کمی بالاتر از 50000 دلار شاهد بودیم، ارزش بیت کوین به تدریج رو به افزایش گذاشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه‌های دولت در زمینه اینترنت‌رسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار و فراهم کردن بستر توسعه تجارت الکترونیک و ادامه دورکاری و حذف فیلترینگ در آینده خبر داد و گفت: توسعه تکنولوژی و بلاک‌چین واینترنت ماهواره‌ای و.. باعث منسوخ شدن فیلترینگ می‌شود.

هفته گذشته، قیمت بیت کوین منطقه حمایتی 50000 دلاری را لمس کرده و پس از آن شاهد آغاز یک روند افزایشی جدید در برابر دلار آمریکا بود. جفت ارز BTC/USD یک مبنای حمایتی قوی بالاتر از 52000 دلار تشکیل داد و در مسیر افزایش قیمت قرار گرفت.
مدیرعامل توانیر گفت: جرایم سنگینی برای استخراج کنندگان رمز ارزهای غیر مجاز در نظر گرفته شده به طوری که این افراد می بایست هزینه برق را به قیمت مصوب پرداخت کنند، همچنین جریمه قوه قضاییه را بپردازند، علاوه بر آن دستگاه آن ها نیز جمع آوری می شود، لذا خواهش ما این است که این افراد هه صورت قانونی کار را پیش ببرند تا هم خودشان متضرر نشوند و هم به شبکه آسیب نرسد.
چند روز گذشته، اوضاع بازار چندان بر وفق بیت کوین نبوده است. پس از اینکه این دارایی دیجیتال بعد از خبر پذیرش در کمپانی تسلا به عنوان یک گزینه پرداخت، تراز 57 هزار دلار را تاچ کرد، شرایط به شدت برعکس شد و بیت کوین به یکباره روندی نزولی به خود گرفت.

در ساعات اولیه جلسه معاملاتی آسیا قیمت بیت کوین (BTC / USD) افزایش یافت، زیرا این جفت ارز پس از معامله با کف قیمت 52200 در طول جلسات اروپا، تا سطح 54096.27 رشد کرد درحالیکه بالاترین قیمت روزانه نشان دهنده لمس سطح اصلاحی فیبوناچی 76.4٪ روند صعودی 53025 تا 57402.14 دلار می باشد.
مدیرعامل توانیر گفت: جرایم سنگینی برای استخراج کنندگان رمز ارزهای غیر مجاز در نظر گرفته شده به طوری که این افراد می بایست هزینه برق را به قیمت مصوب پرداخت کنند، همچنین جریمه قوه قضاییه را بپردازند، علاوه بر آن دستگاه آن ها نیز جمع آوری می شود، لذا خواهش ما این است که این افراد به صورت قانونی کار را پیش ببرند تا هم خودشان متضرر نشوند و هم به شبکه آسیب نرسد.

پرسون آموزش می دهد؛

پولکادات و تحول در بلاک چین

نسل‌های مختلف بلاک چین را شاید بتوان جهش انقلاب در پیشرفت‌های بشر دانست. در نسل اول شما ارزشی را حفظ و منتقل می‌کردید. در نسل دوم تعاملات با دنیای واقعی در قالب‌های مختلفی مثل قراردادهای هوشمند، امور مالی غیرمتمرکز، خدمات، حفظ اطلاعات البته با سرعت بیش‌تر و هزینه کم‌تر به وجود آمد. در نسل سوم نکته اساسی تعامل بین بلاک‌چین‌هاست. نسل سومی‌ها، کاردانو و پولکادات در حال ایجاد فضای جدیدی هستند.
رابرت گاتمن (Robert Gutmann)، مدیرعامل شرکت نیویورک دیجیتال اینوستمنت گروپ (NYDIG)، می‌گوید که ممکن است صندوق‌های ثروت دولتی به‌زودی اقدام به خرید بیت کوین کنند.