ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

چند روز گذشته، اوضاع بازار چندان بر وفق بیت کوین نبوده است. پس از اینکه این دارایی دیجیتال بعد از خبر پذیرش در کمپانی تسلا به عنوان یک گزینه پرداخت، تراز 57 هزار دلار را تاچ کرد، شرایط به شدت برعکس شد و بیت کوین به یکباره روندی نزولی به خود گرفت.

در ساعات اولیه جلسه معاملاتی آسیا قیمت بیت کوین (BTC / USD) افزایش یافت، زیرا این جفت ارز پس از معامله با کف قیمت 52200 در طول جلسات اروپا، تا سطح 54096.27 رشد کرد درحالیکه بالاترین قیمت روزانه نشان دهنده لمس سطح اصلاحی فیبوناچی 76.4٪ روند صعودی 53025 تا 57402.14 دلار می باشد.
مدیرعامل توانیر گفت: جرایم سنگینی برای استخراج کنندگان رمز ارزهای غیر مجاز در نظر گرفته شده به طوری که این افراد می بایست هزینه برق را به قیمت مصوب پرداخت کنند، همچنین جریمه قوه قضاییه را بپردازند، علاوه بر آن دستگاه آن ها نیز جمع آوری می شود، لذا خواهش ما این است که این افراد به صورت قانونی کار را پیش ببرند تا هم خودشان متضرر نشوند و هم به شبکه آسیب نرسد.

پرسون آموزش می دهد؛

پولکادات و تحول در بلاک چین

نسل‌های مختلف بلاک چین را شاید بتوان جهش انقلاب در پیشرفت‌های بشر دانست. در نسل اول شما ارزشی را حفظ و منتقل می‌کردید. در نسل دوم تعاملات با دنیای واقعی در قالب‌های مختلفی مثل قراردادهای هوشمند، امور مالی غیرمتمرکز، خدمات، حفظ اطلاعات البته با سرعت بیش‌تر و هزینه کم‌تر به وجود آمد. در نسل سوم نکته اساسی تعامل بین بلاک‌چین‌هاست. نسل سومی‌ها، کاردانو و پولکادات در حال ایجاد فضای جدیدی هستند.
رابرت گاتمن (Robert Gutmann)، مدیرعامل شرکت نیویورک دیجیتال اینوستمنت گروپ (NYDIG)، می‌گوید که ممکن است صندوق‌های ثروت دولتی به‌زودی اقدام به خرید بیت کوین کنند.

حوزه ارز دیجیتال یکی از امن‌ترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری است اگر به چند نکته جزئی توجه و یک سری اصول اولیه رعایت شود، مسئولیت و مدیریت سرمایه‌گذاری خود را برعهده بگیرید و حواستان به سرمایه‌گذاری‌تان باشد.
استخر چینی استخراج ارزهای رمزنگاری پولین (Poolin) در راستای تلاش خود در جهت کاهش موانع ورود سرمایه گذاران خرد به بازار رمزنگاری، یک توکن با هش ریت اتریوم با ارزش اولیه 30 میلیون دلار را راه اندازی کرده است.

اتریوم بعد از لمس منطقه حمایتی 1650 دلار، روند اصلاح نزولی خود را آغاز کرد. این ارز رمزپایه توانست از تراز 1700 دلار صعود کند اما موفق به لمس 1750 دلار نشد. قبل از شروع مجدد روند نزولی، سقف قیمت در حدود 1720 دلار تشکیل شد.

چند روز گذشته برای ارز رمزنگاری شده برتر بازار، روزهای خوبی نبود. روز گذشته، پس از اینکه بیت کوین تراز 60000 دلاری را تاچ کرد و سپس در همین سطح ریجکت شد، تقریباً 7000 دلار از ارزش خود را از دست داد و زیر 53000 دلار قرار گرفت.

اتریوم بار دیگر تلاش کرد تا بالاتر از 1850 دلار قدرت بگیرد، اما درست مانند بیت کوین در این اقدام ناکام ماند. قبل از آنکه اتر یک سقوط شارپی را تجربه کند توانست بالاترین سطح قیمت خود را در حدود تراز 1865 دلار ثبت کند.

طی روزهای گذشته بیت کوین (BTC) در نزدیکی سطح 60000 دلار با مقاومت سختی مواجه بوده است. این امر نشان می دهد که فعالان بازار در این سطوح بیشتر محتاط هستند و احتمالاً برای افزایش قیمت و شروع مرحله بعدی روند صعودی این ارز یک محرک مثبت مورد نیاز می باشد.

پس از بهبودی نسبتاً شدیدی که به دنبال آخرین افت شدید بیت کوین تا تراز 53200 دلار مشاهده شد، این ارز تقریباً زیر قیمت 60000 دلار راکد ماند. ارز رمزنگاری شده برتر بازار چندین بار تلاش کرد از این سطح روانی مهم عبور کند اما نتیجه ای در بر نداشت.

با ورود اتریوم بیشتر به حوزه دیفای؛

نهنگ های اتریوم از فروش خودداری می کنند

از زمان رسیدن اتریوم به بالاترین رقم 2050 دلار در 20 فوریه(2 اسفند) ، تعداد آدرس هایی که بیش از 10،000 اتریوم دارند ، تغییر نکرده است.

تردید معامله گران در مسیر اتی بیتکوین باعث رقم خوردن روز پرنوسانی برای این رمزارز شد.

بیت کوین پس از تشکیل یک مبنای حمایتی قوی بالاتر از تراز 55000 دلار، یک روند افزایشی جدید را آغاز کرد. BTC چندین مانع مهم را در نزدیکی سطوح 57000 و 58000 دلار شکست و به یک منطقه مثبت وارد شد.

با فعال شدن برنامه Bottlepay توییتر؛

امکان ارسال بیت کوین با یک توییت فراهم شد

پس از اینکه برنامه پرداخت دیجیتال باتل پی(Bottlepay) ویژگی رسانه اجتماعی مبتنی بر بیت کوین خود را راه اندازی کرد ، کاربران توییتر اکنون می توانند بیت کوین را با یک توییت ساده ارسال کنند.