به گزارش یاهو؛

فایننس تورم آمریکا و بریتانیا به ریزش قیمت رمز ارزها کمک می‌کند

یاهو فایننس(Yahoo Finance) مقاله ای در مورد کاهش قیمت اخیر در بازار رمز‌ ارز منتشر کرد.

تصویر فایننس تورم آمریکا و بریتانیا به ریزش قیمت رمز ارزها کمک می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، در سرمقاله آمده است که این وضعیت مربوط به افزایش تورم در آمریکا و بریتانیا است. به گزارش این نشریه، این عوامل نقش قابل توجهی در نوسانات قیمت رمزارزها به ویژه بیت کوین دارند که باعث فروش رمزارزها می شود.

به یاد داشته باشید که، در صبح روز چهارشنبه، بازار به طور کلی در میان گزارش های افزایش تورم در ایالات متحده و بریتانیا، سقوط کرد. این احساسات، نظرات در مورد افزایش قریب الوقوع نرخ بهره توسط بانک های مرکزی را تقویت کرد.

به این ترتیب قیمت اولین رمزارز 3.8 درصد کاهش یافت و به 31,894 دلار رسید. بنابراین ، بیت کوین سقف یک ماهه 41،330 دلاری خود در ماه ژوئن(خرداد) را هم از دست داد. سقف تاریخی 63،000 دلاری که در آوریل(فروردین) سال جاری به دست آمد اصلا ارزش صحبت کردن ندارد.

در میان دیگر رمزارزها می توان به کاهش درصدی 6.7 اتریوم (به 1883 دلار) و 6.6 درصدی دوجکوین (به 0.19 دلار) اشاره کرد.

چرا تورم در حال افزایش است؟

به طور کلی تورم به دلیل کم کردن محدودیت ها در حال افزایش است. به عنوان مثال در ماه ژوئن(خرداد) در بریتانیا به 2.5 درصد افزایش یافت. این بالاترین میزان از آگوست(مرداد) 2018 بود که پیش بینی های اقتصاددانان را باطل کرد.

تورم آمریکا در ماه ژوئن با افزایش هزینه خودروهای دست دوم به یک سقف 13 ساله رسید و قیمتها نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.4 درصد افزایش یافت.

فاکتورهای جهانی

با این حال در واقع، این تنها گزارشهای تورم نیست که به این ریزش بازار کمک کرده است. در طول این ماه، خبرهایی در مورد اقدامات نظارتی در مورد رمزارزها از گوشه و کنار جهان ظاهر شد.

در نتیجه یک اضطراب در بازار به وجود آمد که تأثیر زیادی بر قیمت رمزارزها گذاشت. همه این عوامل نشان می دهد که رمزارزها به طور کلی تحت فشار زیادی از بسیاری از کشورها و بانک های مرکزی قرار دارند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:utoday

323993