آخرین وضعیت امروز بازار رمزارزها 26 تیر 1400؛

سقوط بیت کوین به پایین ترین سطح 3 هفته اخیر

از اوایل هفته جاری و زمانی که بیت کوین نتوانست تراز 35000 دلار را پشت سر بگذارد، موانع متعددی بر سر راه این دارایی قرار گفته اند. در آن زمان خرس ها کنترل بازار را در دست گرفتند و به طور پیوسته آن را به سمت پایین سوق دادند.

تصویر سقوط بیت کوین به پایین ترین سطح 3 هفته اخیر

به گزارش سایت خبری پرسون، در ابتدا، بیت کوین به زیر 32000 دلار کاهش یافت. علی رغم اینکه در اواسط هفته این ارز تاحدودی ارزش قبلی خود را پس گرفت ولی خرس ها همچنان به فشار ادامه دادند. در نتیجه، ارز رمزنگاری شده اول بازار دیروز تا سطح بحرانی 31000 دلار کاهش یافت. این پایین ترین نقطه قیمت BTC از 27 ژوئن (6 تیر) تاکنون می باشد.

در آن زمان، گزارش هایی مبنی بر آغاز ارائه خدمات معاملات آتی بیت کوین توسط Bank of America منتشر شد و باعث شد قیمت بیت کوین بیش از 1000 دلار افزایش ناگهانی را تجربه کند. هرچند، این انفجار دوام چندانی نداشت و این دارایی بار دیگر به سطح فعلی خود یعنی زیر 32000 دلار بازگشت. در نتیجه این تحولات، سرمایه بازار آن نیز زیر 600 میلیارد دلار باقی مانده است.

تداوم روند ریزشی آلتکوین ها

طی چند روز گذشته، کوین های جایگزین نیز شدیداً متحمل ضرر شده اند. بزرگترین آنها، یعنی اتریوم در مسیر نزولی خود چند نقطه عطف مهم را از دست داد. دیروز اتر به زیر 2000 دلار کاهش یافت و با ادامه یافتن این روند در حال حاضر زیر 1900 دلار قرار گرفته است.

بایننس کوین نیز در طی یک روز مقداری از ارزش خود را از دست داده و کاهش 3.5 درصدی آن را به حدود 300 دلار رسانده است. کاردانو، ریپل، یونی سوآپ، بیت کوین کش و لایت کوین هم از دیروز درصد مشابهی کاهش یافته اند.

در این میان، دوج کوین، پولکادات و سولانا بیشترین ضرر را در میان آلتکوین های بزرگ بازار شاهد بوده اند. به این ترتیب، DOGE با قیمت 0.175 دلار ، پولکادات حدود 12 دلار و سولانا زیر 27 دلار ترید می شوند.

وضعیت آلتکوین های دارای ارزش بازار کمتر نیز تقریباً مشابه است. Axie Infinity که تا همین اواخر صعودی شارپی را تجربه می کرد، با بیش از 15٪ اصلاح قیمت، به حدود 20 دلار رسید.

با این وجود، توکن هایی مثل Basic Attention Token با 15 درصد افزایش و NEM با 12 درصد افزایش عملکرد متمایزی داشته اند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

324582

مطالب مرتبط