ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

همانطور که دو روز پیش گزارش شد، سرانجام ارز رمزنگاری برتر بازار توانست مقاومت سرسخت 60 هزار دلار را شکسته و رکورد جدیدی را در همان روز در حدود 63000 دلار ثبت کند.

قیمت اتریوم در یک منطقه مثبت بالاتر از تراز ۲ هزار و ۳۰۰ دلار باقی مانده است. اتر (ETH) رونده صعودی خود را تا بالاتر از سطح ۲۴۰۰ دلار ادامه داد و این گونه عملکردی به مراتب بهتر از بیت کوین در کوتاه مدت از خود نشان داد.

قیمت ‌بیت‌کوین اخیراً در یک منطقه مثبت بالاتر از تراز ۶۲۰۰۰ دلار باقی مانده است. بیت کوین حتی روند افزایشی خود را تا سطوحی بالاتر از مقاومت های ۶۳۰۰۰ دلار و ۶۴۰۰۰ دلار ادامه داد. ارز رمزنگاری شده برتر بازار، با رکوردی تازه در تراز ۶۴۸۹۲ دلار ترید شد و پس از آن یک مرحله اصلاح نزولی را آغاز کرد

صرافی ارزهای دیجیتال به انگلیسی Cryptocurrency exchange و یا Digital Currency Exchange (DCE) کسب و کاری است که برای شما این امکان را فراهم می‌کند که ارزهای کریپتو (ارزهای دیجیتالب رمزنگاری شده) را با دیگر دارایی‌ها درست مانند کاری که در پول‌های سنتی رایج و یا دیگر ارزهای دیجیتال انجام می‌دهید، خرید و فروش و معامله کنید.

کوین بیس امروز به صورت لیست مستقیم عرضه عمومی میشود، بیت کوین و دوج کوین در حال درخشش هستند، جی‌ پی مورگان و گلدمن ساکس درآمد خود را اعلام میکنند، سهام‌ها در انتظار ارقام داده‌ها کم نوسان شده‌اند و پس از پیوستن IEA به اوپک در پیش بینی افزایش تقاضا برای سال جاری، نفت در بالاترین حد خود در طی یک هفته‌ی گذشته است.
دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ جهان ، اتریوم (ETH) امروز با رشد 8.27 درصدی به بالاترین قیمت تاریخی خود درقیمت 2350 دلار رسید و ارزش بازار این ارز 270 میلیارد دلار شد.

جزئیات بازار رمزارزها امروز 25 فروردین 1400؛

آخرین رکورد قیمت بیت کوین در ۶۵ هزار دلار

به نظر می رسید که ارز رمزپایه برتر بازار برای مدتی زیر تراز ۶۰۰۰۰ دلار راکد مانده است. بیشتر تلاش‌های صورت گرفته برای شکست این مقاومت مهم با ریجکت شدید قیمت و سقوط یکباره آن همراه شد. هر چند طی چند روز گذشته وضعیت به کلی تغییر کرده و بیت کوین توانسته است سرانجام بر این مانع مهم غلبه کند.

پس از شکست منطقه مقاومت ۲۲۰۰ دلار، اتریوم یک روند افزایشی قدرتمند را آغاز نمود. اتر (ETH) موانع بسیاری را در نزدیکی سطوح ۲۲۲۰ دلار و ۲ هزار و ۲۵۰ دلار شکست و به یک منطقه مثبت وارد شد.

بانک آمریکا در نظرسنجی ماه آوریل؛

بیت کوین یک حباب است!

بر اساس نظرسنجی ماه آوریل بانک آمریکا، 74%  مدیران سرمایه بر این باور هستند که بیت کوین در یک حباب قرار دارد.

وضعیت بازار رمزارزها امروز 24 فروردین 1400؛

بیت کوین 450 دلار با آخرین رکورد خود فاصله دارد

داستان نوسان قیمت ارز رمزنگاری شده برتر بازار با تراز 60 هزار دلار همچنان ادامه دارد. پس از اینکه قیمت بیت کوین سرانجام روز شنبه بالاتر از این مقاومت مهم شکسته شد، روز یکشنبه این دارایی دوباره به زیر این سطح سقوط کرد. با این حال، گاوها دیروز بار دیگر این ارز را به سمت سطوح بالاتر هدایت کردند ولی درنهایت به یک شکست دیگر برای آنها منتهی شد.

اتریوم در نزدیکی منطقه مقاومت 2200 دلاری با خرید خوبی مواجه شد. به تازگی، اتر (ETH) نتوانست مقاومت 2200 دلاری را پشت سر بگذارد و با تشکیل سقف قیمت خود نزدیک به تراز 2200 دلار، روند اصلاح نزولی را آغاز کرد.

طبق اعلامیه‌ای که مایکل ساننشن، مدیر عامل شرکت گری‌اسکیل، منتشر کرده است، مجله‌ی تایم(TIME) با این شرکت مدیریت سرمایه شریک شده است تا یک سری فیلم با محوریت ارزهای دیجیتال منتشر کند.