خرابی بازار رمزارزها؛

افت دوباره BTC ، ETH ، BNB و ADA

امروز بیتکوین و دیگر آلتکوین ها نزول کردند.
تصویر افت دوباره BTC ، ETH ، BNB و ADA

به گزارش سایت خبری پرسون، تحلیلگران عقیده دارند که افت قیمت اثبات این مسئله است که بیتکوین هنوز در مرحله اصلاح خود است.

بیشتر تحلیلگران می گویند که صعود بیتکوین اجتناب ناپذیر است و قیمت از 100000 دلار فراتر خواهد رفت.

افت اخیر بازار رمزارزها سخت بوده است، اما آنچه که سخت تر است راه بهبود آن است.

بر اساس کوین مارکت کپ(CoinMarketCap)، قیمت بیتکوین در محدوده (BTC) 31869 دلار است. در همین حال، قیمت اتر (ETH) 1877 دلار، بایننس کوین (BNB) 293 دلار و (ADA) 1.20 دلار است.

آیا قیمت آنها کاهش خواهد یافت یا شاهد صعودی دیگری خواهیم بود؟ به گفته بسیاری از تحلیل گران رمزارز، بیتکوین، به طور خاص، امسال یک بار دیگر شاهد یک صعود پر قدرت خواهد بود.

به عنوان مثال، مایک مک گلون می گوید اصلاح بیتکوین از آخرین سقوط آن هنوز در حال انجام است. به طور خاص، او می گوید که این سقوط اتفاق افتاده است زیرا بیتکوین انرژی زیادی را مصرف می کرد. در نتیجه، این واقعیت که استخراج کنندگان بیتکوین به دنبال منابع تجدید پذیر انرژی برای استخراج بیتکوین هستند، به اجرای صعود پر قدرت در آینده کمک خواهد کرد.

تحلیلگر دیگری می افزاید که این تلاش برای یافتن انرژی های تجدیدپذیر برای تأمین انرژی استخراج بیتکوین در نتیجه سرکوب های چین تقویت می شود. بیشتر استخراج کنندگان بیتکوین در چین به دنبال جابجایی و ادامه استخراج بیتکوین هستند.

او می گوید، به زودی زمانی فرا می رسد که تقاضای بیتکوین از عرضه آن پیشی می گیرد. این زمانی است که قیمت آن واقعاً افزایش می یابد. درمجموع، اکثر تحلیلگران موافقند که این واقعیت که قیمت بیتکوین در محدوده 30000 تا 35000 دلار معلق است ثابت می کند که هنوز در مرحله تصحیح خود است.

بیشتر رهبران جامعه و معامله گران فصلی اطمینان دارند که قیمت بیتکوین در سال جاری به 100000 دلار خواهد رسید. در مورد آلتکوین هایی که امروز نزول کردند ، آنها نیز با بیتکوین افزایش خواهند یافت. در حال حاضر ، بیتکوین غالب ترین رمزارز در بازار است. بنابراین تمایل دارد که وضعیت کل بازار را منعکس کند. بنابراین ، قیمت بیتکوین معمولاً بر قیمت برخی از آلتکوین ها تأثیر می گذارد.

همچنین در حال حاضر برای اولین بار، هند در حال کار بر روی قوانین رمزارز جدید خود است در حالی که انگلیس و کانادا مقررات رمزارز خود را سخت تر می کنند. از طرف دیگر، استرالیا علاقه بیشتری به رمزارزها نشان می دهد.

حتی شرکت های بزرگ می توانند قیمت را در هر زمان تغییر دهند. تسلا قبلاً تأثیر زیادی در بازار داشته است. گری اسکیل( Grayscale’s GBTC) به زودی ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. شاید گوگل تصمیم به خرید بیتکوین بگیرد. به راستی، هر حرکتی می تواند باعث حرکت صعودی شود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:coinquora

323913

مطالب مرتبط