یکی از بنیانگذاران اتریوم درصدد قطع روابط خود با دنیای رمزارز است

یکی از بنیانگذاران اتریوم در مصاحبه تلفنی با CoinDesk گفت: آنتونی دی لاریو(Anthony Di Iorio) ارتباط خود را با صنعت ارزهای رمزنگاری شده قطع می کند و دارایی های دیجیتال غیر متمرکز خود را برای راه اندازی بنیاد خیریه به فروش می رساند.

تصویر یکی از بنیانگذاران اتریوم درصدد قطع روابط خود با دنیای رمزارز است

به گزارش سایت خبری پرسون، این بنیانگذار گفت: “من یک پسر اهل رمزارز هستم اما نمی خواهم به عنوان یک شخصیت رمزارز شناخته شوم. من می خواهم شخصی باشم که مشکلات را حل می کند.”

دی لاریو گفت که سازمان جدید از اصولی که وی به عنوان یک کارآفرین رمزارز ایجاد می کند و با استفاده از فناوری بلاکچین برای رفع آنچه که وی “مشکلات بزرگ” توصیف کرده است، استفاده خواهد کرد.

وی بودجه این کار را از دارایی های دیجیتال خود که از افشای آن خودداری کرد و پولی که از فروش دارایی های غیر متمرکز خود بدست می آورد که ارزش آن “چند صد میلیون دلار” است، تأمین خواهد کرد.

دو سال پیش،این کانادایی 46 ساله که به دلیل فعالیت در شبکه Ethereum شهرت زیادی دارد، اعلام کرد که از Decentral، کیف پول و خدمات رمزارزی که تأسیس کرده است، بازنشسته می شود و به عنوان رئیس هیئت مدیره خدمت می کند. اما در عرض چند ماه، او به نقش مدیریت روزمره خود بازگشت و تعهد تمام وقت در امور خیرخواهانه را به تأخیر انداخت.

در حالی که او روابط خود را با سایر شرکت های بلاک چین که در آنها دخیل است پایان می دهد، او گفت که برای استفاده از فناوری بلاک چین در کارهای آینده خود آماده است. دی لاریو گفت: “یک حد وسط وجود دارد و رمزارز ابزاری در جعبه ابزار من است.”

وی گفت که قبلاً یک شرکت روابط عمومی استخدام کرده است تا با بنیاد خود کار کند و “ما به دنبال پیشرفت و توازن هستیم از جمله استخدام کارمندان”.

این بنیاد در سراسر صنایع و در مورد موضوعات مختلف کار خواهد کرد، اگرچه دی لاریو مشخص نکرد که دقیقاً در کدام زمینه فعالیت خواهد کرد. وی پیش از این جلسات هفتگی را با تعدادی از رهبران سیاسی و صنعتی، از جمله نماینده کنگره پاراگوئه و علاقه مند به بیت کوین، کارلوس رجالا(Carlos Rejala) برگزار کرده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:coindesk.com

324543