ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: به منظور تامین برق مشترکان و کمک به جلوگیری از بروز خاموشی، از امروز مراکز استخراج رمز ارز در ساعات اوج مصرف برق خاموش می‌شوند.
اخبار منفی طی هفته گذشته اصلی‌ترین دلیل سقوط قیمت بیت کوین در روز‌های اخیر به شمار می‌رود.
در ساعات اخیر انتشار خبری از رویترز مبنی بر ممنوع شدن مبادلات ارزهای دیجیتالی در چین باعث نگرانی زیاد معامله گران شده است.
اتریوم روند نزولی خود را تا زیر 3500 دلار ادامه داد، اما سرانجام بالای منطقه 3120 دلاری ثابت ماند. اتر دو مرتبه تلاش کرد حمایت های 3120 و 3100 دلاری را پشت سر بگذارد اما با شکست مواجه شد.

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده(FTC) دریافت که سود کلاهبرداران رمزنگاری در دو ماه گذشته افزایش یافته است و به افزایش جعل هویت که به عنوان چهره های برجسته مرتبط با دارایی های دیجیتال مانند ایلان ماسک ظاهر می شوند، اشاره کرد.

خالق کاردانو، چارلز هاسکینسون،  ویدیویی ضبط کرده است و طی آن گام به گام طرح خود برای ارتقاء دوج کوین را برای ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا ، توضیح داده است.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 27 اردیبهشت 1400؛

بیت کوین 24 ساعت سختی را پشت سر گذاشت

می دانید که تا روز 12 می (22 اردیبهشت) بیت کوین با قیمتی بالاتر از 58000 دلار معامله می شد. پس از اظهارات ایلان ماسک مبنی بر اینکه تسلا دریافت بیت کوین به عنوان یک گزینه پرداخت را متوقف می کند، اختلالات زیادی در وضعیت این ارز رمزپایه ایجاد شد.

مدتی است که تلاش های پی در پی بیت کوین (BTC) برای عبور از مرز 50000 دلار بی نتیجه مانده است؛ این امر باعث شده است تریدرها پوزیشن های بیت کوین خود را برای سرمایه گذاری روی سایر آلتکون ها دامپ کنند. داده های جدید پلتفرم تحلیلی گلاسنود (Glassnode) حاکی از آن است که آدرس های نهنگی که بیش از 1000 BTC در اختیار دارند از حدود 2500 آدرس در ماه فوریه (بهمن) به 2100 مورد کاهش یافته است.

بیت کوین نتوانست سطوح بالاتر از تراز 50000 دلار را حفظ کند و بار دیگر روند نزولی جدیدی را آغاز کرد. BTC چندین حمایت مهم در نزدیکی سطوح 48000 و 47000 را شکست و به یک منطقه نزولی وارد شد.

روز دوشنبه، ساعت 03:15 به وقت گرینویچ، در شاخص Investing.com، رمزارز لایت کوین با قیمت 279.038 دلار معامله شد که 10.03 درصد افت داشته است. این بیشترین میزان رکود قیمتی یک روزه، از 12 می (22 اردیبهشت) بوده است.

نتایج یک پژوهش مشخص کرد:

جمعیت ایرانی در بازار رمزارز

جمعیت فعال در بازار رمزارزها براساس یک پژوهش تخمین زده شد. ارزیابی‌ها حاکی از این است که احتمالا حدود ۱۲میلیون ایرانی صاحب رمزارز باشند. البته انگیزه دارندگان رمزارز متفاوت است؛ بخش قابل‌توجه صاحبان رمزارز به قصد سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش پول وارد این بازار شده‌اند. بخشی نیز سرمایه‌گذاری در این بازار را شغل و حرفه خود برشمرده‌اند. «حمایت از تکنولوژی»، «کنجکاوی» و «جابه‌جایی بین‌المللی پول» از دیگر انگیزه‌های صاحبان رمزارز است. نتایج این پژوهش نشان می‌دهد ۶۲درصد مردمی که رمزارز خریداری کرده‌اند، در ۶ ماه اخیر وارد این بازار شده‌اند.
استراتژی کثیفِ جدیدِ استکبار، برای غارت ثروت ملل؛

رمز ارزها یا پول پوچ

روند تحولات جهانی، بخصوص پس از وقوع انقلاب عظیم اسلامی در غرب آسیا و انتشار پیش گویی حیرت آورحضرت امام خمینی(سلام الله علیه) درباره فروریختن بلوک کمونیستی شرق و سپس بر حذر داشتن رهبر شوروی سابق از افتادن در دام غرب با پیش بینی معظم له درباره فروریختن تمدن سرمایه داری، و سپس ظهور قدرت جریان سازنظام جمهوری اسلامی و نقش آن در بیداری ملت ها (و بعضاً دولتها) دوره افول نظام سرمایه داری، بویژه سردمدار نظام سرمایه داری صهیونیستی یعنی رژیم جنایتکار آمریکا را از زمان ریاست جمهوری جیمی کارتر را رقم زده است.
شیبا ارز دیجیتالی هست که با نام قاتل معروف شد. معامله‌گران چینی از شیبا کوین به عنوان از بین برنده دوج کوین نام می‌برند.
کمپانی سامسونگ برای گوشی های هوشمند گلکسی خود یک کیف پول ارز دیجیتال بومی دارد و از دیروز ، این کیف پول بلاک چین سامسونگ از کیف پول شخص ثالث و کیف پول سرد پشتیبانی خواهد کرد ، بنابراین کاربران می توانند دارایی های ارز دیجیتالی خود را از آن مدیریت کنند.