عصبانیت کاربران کوین بیس از پشتیبانی این صرافی

به دنبال گزارش هک شدن و تخلیه وجوه حساب کاربران، کوین بیس به دلیل خدمات دهی وحشتناک به مشتریان، مورد انتقاد قرار گرفته است.

تصویر عصبانیت کاربران کوین بیس از پشتیبانی این صرافی

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس تحقیقات 24 آگوست(2شهریور) توسط CNBC، هزاران مشتری در سراسر کشور از این شرکت شکایت کرده اند.

این تحقیق اظهار داشت که با تعداد زیادی از مشتریان کوین بیس مصاحبه کرده است که ادعا می کردند هکرها حسابهای آن ها را تخلیه کرده اند، اما این موضوع به دلیل عدم پاسخگویی پشتیبانی صرافی به درخواست های کاربران تشدید شده است:

مصاحبه با مشتریان کوین بیس در سراسر کشور و بررسی هزاران شکایت، الگوی تصاحب حساب ها را نشان می دهد، جایی که کاربران می بینند پول ناگهان از حساب آنها ناپدید می شود، و به دنبال آن خدمات ضعیف پشتیبانی مشتریان کوین بیس که باعث می شود این کاربران احساس معلق بودن و عصبانیت کنند.

یکی از مشتریان کوین بیس، تانجا ویدوویچ (Tanja Vidovic) ، ادعا کرد که پس از دریافت تعدادی هشدارهای امنیتی برای تغییر رمز عبور در ماه آوریل(فروردین)، تقریباً 168،000 دلار از دارایی های ارزهای دیجیتال خود را از دست داده است. تانجا گفت، تلاش برای تماس تلفنی با کوین بیس بی نتیجه بود.

مشتری دیگری گفت که پس از ورود به برنامه کوین بیس در ماه مارس(اسفند1399) ، تقریبا 35000 دلار دارایی های مختلف رمزارزی از حساب او ناپدید شده است. تیم پاسخگویی نظارتی کوین بیس در نهایت با ارسال نامه ای به قربانی اعلام کرد که معاملات در بلاکچین غیرقابل برگشت است و اضافه می کند که بیمه نامه کوین بیس سرقت از حساب های شخصی را پوشش نمی دهد. برخی می گویند که تقریباً 4 ماه است که نتوانسته اند وارد حساب کوین بیس خود شوند.

کاربران کوین بیس از سال 2016(1395) بیش از 11000 شکایت علیه کوین بیس به کمیسیون تجارت فدرال و دفتر حمایت مالی مصرف کنندگان ارسال کرده اند و اکثر آنها مربوط به خدمات به مشتریان است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:cointelegraph

334383