تحلیل تکنیکال اتریوم؛ یک شنبه 7 شهریور

دومین دارایی دیجیتال بزرگ بازار یعنی اتریوم، حرکت نزولی خود را برای دومین روز متوالی ادامه می دهد.

تصویر تحلیل تکنیکال اتریوم؛ یک شنبه 7 شهریور

به گزارش سایت خبری پرسون، با افزایش مجدد فشار فروش، قیمت اتر ETH نیمی از مسیری که برای بهبود از پایین ترین سطح قیمت هفتگی خود در حدود 3050 دلار طی کرده بود را بازگشت. احساسات در مورد اتریوم هنوز به خاطر نقص نرم افزاری پیش آمده در Go Ethereum رو به کاهش است هر چند این ایراد اکنون برطرف شده است.

بر اساس گزارشات رسیده، نقص در محبوب ترین نرم افزار مورد استفاده برای تأیید معاملات در شبکه اتریوم، پرکاربردترین بلاکچین رمزنگاری شده جهان را با بحران مواجه کرده است.

در زمان نوشتن این مطلب، جفت ارز ETH/USD با قیمتی نزدیک به 3200 دلار معامله می شود که حدود 3 درصد کاهش را نشان می دهد. نمودار روزانه اتریوم نشان می دهد که قیمت در مرز پایینی بازه قیمت معاملات روز یکشنبه تحت فشار قرار گرفته و در نزدیکی تراز 3300 دلار ریجکت شده است.

پس از آن، قیمت اتر (ETH) از میانگین متحرک روزانه 21 (DMA) در تراز 3192 دلار عبور کرده است. در صورت بسته شدن قیمت روزانه زیر این تراز، لمس حمایت خط روند صعودی در سطح 3070 دلار محتمل می باشد.

توجه داشته باشید که روند حرکت قیمت اتریوم در قالب یک الگوی کنج صعودی سه هفته ای قرار دارد در حالیکه خرس ها اکنون به دنبال به چالش کشیدن مرز پایینی الگو هستند.

اگر قیمت ETH زیر این سطح تثبیت شود، روند صعودی فعلی متوقف شده و باعث افزایش مجدد فشار فروش و حرکت به سمت 50 DMA صعودی در 2667 دلار می شود.

با این حال، با توجه به قرار گرفتن شاخص مقاومت نسبی 14 روزه (RSI) بالاتر از خط میانی، گاوها امیدوار هستند قیمت این ارز همچنان صعود کند. برای آغاز صعود مجدد قیمت به سمت تراز 3406 دلار، اتریوم باید مقاومت کوتاه مدت 3300 دلاری را پشت سر بگذارد.

بسته شدن قیمت روزانه بالاتر از این سطح ، تعهدات صعودی را تقویت کرده و روند صعودی جدیدی را به سمت سطح 4000 دلار آغاز می کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: fxstreet

335484