ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

هم‌بنیان‌گذار کوین بیس:

مردم نباید دوج کوین را دست‌کم بگیرند

فرد ارسام (Fred Ehrsam)، در مصاحبه اخیر خود با شبکه بلومبرگ، با اشاره به این مسئله که مردم نباید دوج کوین را دست کم بگیرند، گفت که حوزه توکن‌های غیرمثلی 90 درصد ارزش خود را از دست خواهد داد، اما فناوری آن می‌تواند سنگ بنای توسعه‌های بیشتر باشد.
رئیس فناوری پیشرفته بانک مرکزی انگلیس با انتقاد از بیت‌کوین گفت: تکنولوژی ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی می‌تواند در هر تراکنش ده‌ها هزار برابر کارایی بیشتری نسبت به بیت‌کوین داشته باشد.
همه می‌گویند شیبا وارد عرصه شده تا با دوج‌کوین رقابت کند اما این دو ارز تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. شیبا واقعا قاتل دوج‌کوین است؟
قیمت طلا در طول سه روز پایانی هفته گذشته نزدیک به ۱۰۰ دلار افت کرد، تحلیل‌گران افت قیمت طلا را با سیگنال‌های انقباضی فدرال رزرو مرتبط می‌دانند.
یک فعال حوزه رمزارز و بلاک چین معتقد است در شرایط تحریمی، ایران شاید بیشتر از کشورهای دیگر به بیت‌کوین نیاز دارد و دولت می‌تواند با بهره‌گیری از آن به رشد اقتصادی خویش کمک کند.
سخنگوی صنعت برق گفت: در یک عملیات از پیش طراحی شده، بیش از ۲ هزار دستگاه غیرمجاز رمزارز که در مراکز متعددی نصب شده بودند، کشف و جمع آوری شد.
فردیس، مشاور کمیسیون دانش‌بنیان اتاق ایران گفت: آمار دقیقی از معامله‌گران رمز ارز در ایران وجود ندارد؛ اما برآورد می‌شود حدود هفت میلیون ایرانی بخشی از سرمایه‌ خود را به سمت حوزه رمز ارز برده باشند.
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (18 خرداد)؛

سقوط بیت کوین به پایین ترین سطح از خرداد تاکنون

چند هفته گذشته برای ارز رمزنگاری شده اول بازار تا حدودی غیرمعمول طی شده است. در روزهای آخر هفته گذشته، BTC تا زیر 33500 دلار سقوط کرد، اما در طول هفته توانست این زیان را جبران کند.
سیاست‌های تازه گوگل موانع بر سر راه ارائه تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال در سرویس‌های گوگل را حذف می‌کند؛ این یعنی، کسب‌ وکارهای حوزه ارزهای دیجیتال می‌توانند در صورت نبود مغایرت با سیاست‌های تازه، در گوگل و سرویس‌های آن تبلیغ کنند.
دویست و سی ویکمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه به ریاست رئیس جمهوربرگزار شد، در آغاز این جلسه گزارشی از وضعیت قیمت کالاهای اساسی و اقلام مصرفی و ضروری مردم و اقدامات انجام شده برای حفظ تعادل در قمیت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ارایه گردید.