مورگان استنلی 6.5 میلیون سهم بیت کوین در گری اسکیل خریداری کرد

صندوق های سرمایه گذاری مورگان استنلی(Morgan Stanley) بیش از 6.5 میلیون سهم در صندوق بیت کوین گری اسکیل(GBTC) به دست آورده اند، درحالی که سایر موسسات مالی بزرگ به دنبال این هستند که مشتریان خود را در معرض فضای رمزارز قرار دهند.
تصویر مورگان استنلی 6.5 میلیون سهم بیت کوین در گری اسکیل خریداری کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، با توجه به پرونده های کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده، که توسط Decrypt از این شرکت مشاهده شد، مورگان استنلی در بیش از ده ها صندوق GBTC سرمایه گذاری کرد. بزرگترین دارنده صندوق بیت کوین در حال حاضر که سبد رشد آن 2.3 میلیون سهم دارد.

صندوق های دیگر عبارتند از صندوق بین المللی مورگان استنلی، صندوق رشد حقوق صاحبان دارایی که 8 میلیارد دلار دارایی را مدیریت می کند و بیش از 900،000 سهم در GBTC به ارزش 27.6 میلیون دلار را به دست آورده است و سبد کشف بانک(bank’s Discovery Portfolio) حدود 600000 سهم خریداری کرده است. سبد رشد VIF آن دارای 130،000 سهم است.

گفته می شود که سهام مورگان استنلی در ماه ژوئن(خرداد) خریداری شد، زمانی که بیت کوین در حدود 30،000 دلار حرکت می کرد و سهام GBTC نزدیک به 30 دلار معامله می شد. سهام صندوق، نشان دهنده یک بیت کوین کامل نیست. در عوض ، طبق وب سایت گری اسکیل، هر سهم 0.000937812 بیت کوین در خود دارد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:cryptoglobe

335103