ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

اصلاح قیمت بیت کوین از ناحیه مقاومت 59500 دلار آغاز شد و تا زیر سطوح حمایتی 58000 و 57500 دلار کاهش یافت. این ریزش قیمت حتی تا زیر میانگین متحرک ساده ساعتی 100 ادامه یافت، اما بالای سطح 56000 دلار به ثبات رسید.

اتریوم بالای منطقه 3750 دلاری به حمایت خوبی رسید. پیش از شروع مجدد روند افزایشی، آخرین کف نوسانی قیمت در حدود 3722 دلار تشکیل شد. اتر این گونه از بیت کوین پیشی گرفت و برای شروع یک رالی تازه، مقاومت 3900 دلاری را شکست.

صرافی بایننس اعلام کرده است که امروز در ساعت ۱۱ ظهر به وقت UTC و (15:30 به وقت تهران) توکن شیبا را با جفت ارزهای SHIB/BUSD و SHIB/USDT به لیست خود اضافه خواهد کرد. کاربران در حال حاضر می‌توانند این توکن را برای ترید خریداری کنند.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز20 اردیبهشت 1400؛

عبور اتریوم از مرز 4000 دلار برای اولین بار

پس از سقوط چند روز پیش قیمت بیت کوین تا تراز 55000 دلار، گاوها موفق شدند این دارایی را بالا بکشند. در عرض 24 ساعت، این ارز رمزنگاری شده به مرز 59000 دلار نزدیک شد و حتی برای مدت کوتاهی از آن بالاتر رفت.

‎این روزها بازار رمز ارزهای دیجیتالی در کشورمان داغ شده است و بسیاری را بر آن داشته تا راه ثروتمند شدن یک شبه را از این مسیر برای خود به ارمغان آورند.
طی یک هفته گذشته، قیمت بیت کوین بالاتر از سطح 55000 دلار در برابر دلار آمریکا قرار گرفت. جفت ارز BTC/USD توانست یک مبنای حمایتی بالاتر از تراز 55000 دلار تشکیل دهد و یک روند افزایشی تازه را آغاز کند.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 19 اردیبهشت 1400؛

بیت کوین به 60 هزار دلار نزدیک می شود


همانطور که دو روز پیش گزارش شد، خرس ها به طور کامل کنترل اولین ارز رمزنگاری شده بازار را در دست داشتند و قیمت را تا حدود 55000 دلار کاهش دادند. با این حال، بیت کوین موفق شد روند حرکت خود را معکوس کرده و به تدریج بر ارزش خود بیافزاید.

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا در اولین حضور خود در برنامه “Saturday Night Live”  در حالی که سعی می کرد دوج کوین را معرفی کند از این ارز رمزپایه با عنوان یک “ماشین مالی توقف ناپذیر” یاد کرد که آمده است تا جهان را دربرگیرد.

سرانجام بعد از مدت ها انتظار دوج کوین به برنامه Saturday Night Live راه پیدا کرد، ولی علی رغم امیدواری های هودل کننده های این ارز، نتیجه فوری این نشست، سقوط نسبتاً سنگین قیمت DOGE بوده است.

باری سیلبرت ، مدیر عامل دیجیتال کارنسی گروپ، فاش کرد که در  یک توکن با اهرم 3 ، ERC-20 در صرافی FTX پوزیشن شورت گرفته است برای فروش . وی پیش از اولین میزبانی “SNL” ایلان ماسک، به تخریب دوج کوین پرداخته است.