ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز25 اردیبهشت 1400؛

کاهش چشمگیر ارزش بیت کوین بر بازار / کاردانو در لیست 5 ارز برتر

پس از اینکه چند روز قبل ایلان ماسک اعلام کرد پذیرش بیت کوین به عنوان یک گزینه پرداخت برای خرید محصولات تسلا را متوقف می کند، این ارز به شدت تحت تاثیر قرار گرفت. به طوریکه در عرض کمتر از یک روز، ارز رمزنگاری شده اول بازار از 58000 دلار به پایین ترین سطح 2 ماه اخیر خود یعنی زیر 47000 کاهش یافت.

در حالی که ADA ، MATIC و آلت کوین های کلاهبردار بزرگ سودهای دو رقمی را تحقق می بخشند، قیمت بیت کوین (BTC) همچنان در تلاش برای حفظ حمایت 50000 دلار است زیرا کیف پول های نهنگ های دارای حداقل 1000 بیت کوین در مقایسه با ماه قبل 4.7٪ کاهش یافته است، که نشان دهنده تمایل به کسب سود از دارایی های دیگر است.

همتی در تازه‌ترین اظهار نظر خود ضمن بیان اینکه اکنون نرخ ارز را کنترل کرده‌ایم و به ۲۰ هزار تومان رسانده‌ایم، گفت: امیدواریم از این رقم هم پایین‌تر بیاید.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به فعالیت سایت‌هایی در حوزه رمزارز‌هاگفت: برآورد ما این است این سایت‌ها روزانه بین سه تا پنج هزار میلیارد تومان تبادل دارند و این موضوع نشان می‌دهد که ضابطه‌مند کردن آن‌ها ضروری است.
تقریباً بیست و چهار ساعت از زمان آغاز نظرسنجی ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا در توییتر می گذرد. او در این نظرسنجی از دنبال کنندگان خود پرسیده بود که آیا موافق هستند که تسلا از دوج کوین به عنوان یک گزینه پرداخت استفاده کند یا خیر.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 22 اردیبهشت 1400؛

بیت کوین 58 هزار دلار را لمس کرد

پیامدهای سقوط شدید دیروز، ارز رمزنگاری شده اول بازار را نیز بی نصیب نگذاشت. با این حال، امروز این ارز نیز همانند آلتکوین ها توانسته است تاحدودی این زیان ها را جبران کند.

مالک شرکت سرمایه ‎گذاری خصوصی(Bain Capital)، در مصاحبه 12 مه (22 اردیبهشت) خود با بلومبرگ ،رمزارز دوج کوین را “نسخه ای برای فاجعه” توصیف کرد.

اتریوم (ETH)، با گذشت سال 2021 حتی سطوح قیمتی زیر 1000 دلار را نیز تجربه کرد، اما اخیرا موفق به ثبت رکوردی بالاتر از 4000 دلار شد و در کنار بیت کوین (BTC) و سایر رمزارزهای محبوب، رشد کرد.

تازه ترین اطلاعات منتشر شده توسط شرکت تحلیل داده گلاسنود (Glassnode) نشان می دهد که نهنگ ها ظرف مدت ده دقیقه 386 میلیون USDT را به صرافی های رمزنگاری ارسال کرده اند. این حرکت پس از مدت کوتاهی با ارسال 427 میلیون USDT دیگر دنبال شد.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز21 اردیبهشت 1400؛

سقوط 6 هزار دلاری بیت کوین

در حالیکه جامعه منتظر عبور از مقاومت روانی 60 هزار دلار بود، خرس ها وارد عمل شده و کنترل اوضاع را به دست گرفتند.