Santiment می گوید:

5 آلت کوین که نهنگ ها در حال انباشت سنگین آنها هستند

شرکت تجزیه و تحلیل رمزارز Santiment می گوید که سرمایه گذاران ثروتمند در حال خرید Fetch.ai ،Bancor و سه آلت کوین دیگر هستند.

تصویر 5 آلت کوین که نهنگ ها در حال انباشت سنگین آنها هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، پلتفرم اطلاعات رمزارز به 89,800 فالوور خود می گوید که شبکه یادگیریِ ماشینِ غیر متمرکز Fetch.ai (FET) از نظر خرید سنگین نهنگها در صدر این دسته ی آلتکوینها، قرار دارد.

به دنبال آن صرافی غیر متمرکز Bancor (BNT)، پروتکل شاخص ساز The Graph (GRT)، توکن حاکمیتی استیبل کوین (MKR) و پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک چین Enjin (ENJ) هستند.

“تعداد آدرس نهنگ ها برای بسیاری از دارایی ها افزایش یافته و برای سایرینی کاهش یافته است. به دنبال ورود به پروژه هایی هستید که تعداد آدرس های بزرگ در حال افزایش است؟FET ، BNT ، GRT ، MKR و ENJ را تحت نظر بگیرید. “

با نگاهی به بیت کوین، Santiment می گوید که با وجود این که پادشاه کریپتو تا بیش از 49000 دلار افزایش یافته است، اما به نظر می رسد شرکت کنندگان در بازار به قدرت اخیر BTC شک دارند.

با این حال، اظهارنظر در مورد BTC در حال حاضر در واقع منفی تر و پراکنده تر از حد معمول است. وقتی نسبت به کوین برتر کریپتو شک و نادیده گرفته شدن وجود دارد، این امر به لحاظ تاریخی قیمت ها را به سمت بالا سوق می دهد. “

در مورد Ethereum، شرکت تجزیه و تحلیل رمزارزی تاکید می کند که فعالیت های شبکه ای ETH، در میانه افزایش ارزش این پلتفرم پیشرو قرارداد هوشمند در حال افزایشِ روزافزون است.

صعود اتریوم به بالاترین سطح خود در ماه می همچنان ادامه دارد، زیرا مقدار ETH در حال گردش در شبکه به بالاترین سطح یک ماه گذشته رسیده است. اگر این معیار بیشتر صعود کند، مولفه ای در فراتر رفتن دارایی شماره 2 از نظر ارزش بازار از (سقف تاریخی) قبلی خود خواهد بود. “

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:dailyhodl

334475