صفحه اصلی استان‌ها

سرویس اخبار استانها به تمام رویدادها در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و ورزشی و... در 31 استان کشور با نگاهی دقیق می پردازد.

به همت بسیج سازندگی سپاه؛

کمبود آب کشاورزی از خرم‌دره رخت برکند

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره، گفت: به همت بسیج سازندگی سپاه این ناحیه مشکل کمبود آب کشاورزی در برخی مناطق این شهرستان تا حدودی مرتفع شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از وجود 1980 بستری کرونایی در در بیمارستان‌های این استان خبر داد.
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی از اختصاص سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات بند «ب» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری به استان به منظور ر توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی خبر داد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد:

حمل بیش از ۴ میلیون تن کالا به مناطق مختلف کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از جابجایی بیش از ۴ میلیون تن کالا از این استان به مناطق مختلف کشور خبر داد.
فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل اصناف و دولت اظهار کرد: عبور از وضعیت کرونایی جز در سایه تعامل و اتحاد و تبعیت از مصوبات ستاد مقابله با کرونا به ویژه پوشیدن ماسک میسر نمی‌شود.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه:

بیش از ۴۴۰ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: با روند جاری در افزایش بیماری، بستری و مرگ در استان بر اثر ابتلا به کرونا، هفته‌های آینده با افزایش شدید موارد مواجه خواهیم شد.
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای گلستان از شناسایی ۳۱۰ حلقه چاه غیرمجاز و مسدودسازی۷۳ حلقه چاه خبر داد که به این ترتیب از استحصال غیرقانونی بیش از یک میلیون متر مکعب آب از آبخوان‌های استان جلوگیری شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر:

واکسیناسیون به بیش از ۵۵ هزار دوز رسیده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: تاکنون واکسیناسیون گروه های هدف در شهرستان به بیش از ۵۵ هزار دوز رسیده است.
فرمانده سپاه الغدیر استان افزود: البته به جز این همراهی لازم است از مشارکت همه خبرنگاران در پوشش خبری برنامه های کنگره ملی 4هزار شهید استان تشکر کنم چرا که این رویداد به برکت زحمات شما بزرگواران و متولیان امر بازتاب خوبی داشت و خوش درخشید که باعث افتخار استان شد.
مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات قم اعلام کرد:پهنای باند مصرفی در سال ۱۴۰۰ نسبت به‌خردادماه ۱۳۹۶، 7.6 رشد داشته است.
رییس مرکز بهداشت شرق اهواز اعلام کرد: روند تزریق واکسن در این ناحیه سرعت خوبی دارد و به طور میانگین روزانه 5 هزار دوز واکسن تزریق می‌شود و تا کنون 170 هزار دوز واکسن به مردم این ناحیه تزریق شده است.
با پیگیری های مسئولان کهگیلویه و بویراحمد یکصدمیلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به دهستان محروم زیلایی این استان اختصاص یافته که به زودی پیمانکار آن مشخص می‌شود و این طرح به منظور رفاه مردم این خطه اجرا خواهد شد.