رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر:

واکسیناسیون به بیش از ۵۵ هزار دوز رسیده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: تاکنون واکسیناسیون گروه های هدف در شهرستان به بیش از ۵۵ هزار دوز رسیده است.
تصویر واکسیناسیون به بیش از ۵۵ هزار دوز رسیده است

محسن ترکاشوند رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در گفتگو با پرسون اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت سه بیمارستان مهر، غرضی و امام حسین(ع) ملایر بر اثر مراجعه و بستری بیماران کرونایی تکمیل شده است.

وی افزود: میزان بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در چند روز گذشته در شهرستان افزایش یافته و مراجعات مردم به مراکز درمانی خصوصی و مراکز بهداشت و درمان ملایر نسبت به ماه گذشته دو برابر شده است.

ترکاشوند گفت: متاسفانه با توصیه هشدارهای شبکه بهداشت و درمان بیشتر ابتلائات به بیماری کرونا از دورهمی ها، مراسمات عزاداری، عروسی و دید و بازدیدهاست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در خصوص روند انجام واکسیناسیون در شهرستان نیز خاطرنشان کرد: تاکنون واکسیناسیون به بالای ۵۵ هزار دوز رسیده که ۴۴ دوز آن مربوط به نوبت اول است.

وی با بیان اینکه اقبال واکسیناسیون در روستاهای شهرستان کمتر بوده است تاکید کرد: توصیه می شود گروه های هدف و افراد ۵۰ سال به بالا که تاکنون واکسن خود را دریافت نکرده اند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

ترکاشوند در پایان افزود: متاسفانه افزایش شمار بیماران کرونایی در استان به ۴۴۱ نفر رسیده و ۸ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

330387