اخبار منتخب استان‌ها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: هدف امسال ما ایجاد ۶۰۰۰ فرصت شغلی است، اما در صورت تأمین اعتبار ۱۰ هزار شغل ایجاد خواهیم کرد.
توسط رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس صورت گرفت:

بهره‌ برداری از دو واحد تولیدی صنعتی در فارس

رئیس سازمان صنعت و معد ن و تجارت فارس خبر داد : در راستای پویش تولید، تداوم امید از واحدهای تولیدی "آرای سان رونیکا"  و "بهسازان توسعه آرمان" در منطقه ویژه اقتصادی شیراز توسط رئیس جمهور طی برنامه ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.
اعتراض مردم شیراز در پی اقدام مجله شارلی ابدو فرانسه؛

عضو جامعه روحانیت شیراز: آزادی به معنای لجام گسیختگی و بی بند و باری نیست

مردم شیراز صبح پنجشنبه ۲۰ شهریور، با تجمع در مسجد جامع شهدا، اقدام مجله شارلی ابدو فرانسه را در توهین با ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام، محمد مصطفی(ص) را محکوم کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در دیدار با هدایت اله رحیمی مدیر سازمان تعاون روستایی خاطر نشان کرد : به منظور تحقق از تولید به مصرف،جلوگیری از ضایعات و عرضه مستقیم؛ فروشگاه های زنجیره ای وغرف شبکه تعاون روستایی در بازارچه ها راه اندازی شود.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

کرونا جان یک کرمانشاهی را گرفت/ تاکنون 546 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 546 نفر رسید.

مدیرکل امداد فارس با بیان اینکه ۲۵ هزار دانش آموز نیازمند در استان فارس چشم انتظار کمک‌های خیران و نیکوکاران هستند، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم حضور دانش آموزان در مدارس، سعی شده است جمع آوری کمک ها به سمت و سوی فضای مجازی سوق داده شود.در همین راستا در نظر داریم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس با شعار « همدل می‌شویم برای مهربانی» در مهر از شنبه 22 شهریور ماه جاری از سیستم شاد برای اطلاع رسانی و جمع آوری کمک های مردمی بهره بگیریم.
شمار زنان ورزشکار خراسان شمالی در چند ساله اخیر بیش از ۲ برابر شده است که این نشانگر توجه بیشتر به بانوان و میدان دادن به این قشر موثر در تضمین سلامت و شادابی خانواده و جامعه می‌تواند باشد.
درباره مناطق محروم شهرستان های فاروج، مانه و سملقان و راز و جرگلان در خراسان شمالی مطرح شد؛

زخم عمیق دانش‌آموزان استثنایی ازکرونا

شیوع کرونا دغدغه و دل نگرانی زیاد و رنج مضاعفی را برای خانواده دانش آموزان استثنایی به همراه داشته است.

مدیر کل امور عشایر فارس گفت:در راستای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، ۴۸ طرح عشایری در استان فارس با اعتباری در حدود 40 میلیارد ریال تصویب و به مرحله اجرا درآمدند.
دادستان شیراز خبر داد؛

صراف کلاهبر در دام پلیس شیراز

دادستان مرکز فارس از دستگیری صرافی که 2 سال قبل در شیراز کلاهبرداری و به خارج از کشور فرار کرده بود، خبر داد.
قهرمان استان فارس ام ام آی آبان ماه در دوبی به مصاف حریف خود می‌رود

قهرمان استان فارسی ام ام ای(mma) کشور از رقابت با حریف خود در شهر دوبی در آبان ماه امسال خبر داد.

سعید فرشیدیان پنج‌شنبه ۲۰ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان پهلوان به مدیریت یاسر شمس و عرفان ابراهیمیان در تاریخ 17مهرماه امسال برای بنده یک حریف برزیلی به نام مارسلو را در نظر گرفته بودند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شیراز خبر داد:

پیشنهاد نامگذاری هفته پایانی شهریورماه به نام پاکبان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با رای موافق اعضای کمیسیون، هفته پایانی شهریور ماه برای تجلیل و نامگذاری هفته پاکبان پیشنهاد شد.