حضور ۴ اثر نمایشی تئاتر اردبیل در جشنواره بین‌المللی فجر

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان گفت: استان اردبیل در این دوره از جشنواره تئاتر فجر با چهار اثر نمایشی «شاه اسماعیل»، «سیمرغ»، «بیگانه در خانه» در بخش تئاتر صحنه‌ای و با «گزارش یک عشق نهایی» در بخش رادیو تئاتر حضور دارد.
تصویر حضور ۴ اثر نمایشی تئاتر اردبیل در جشنواره بین‌المللی فجر

به گزارش سایت خبری پرسون،داور فرمانی اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر همه ساله از اوایل بهمن‌ماه شروع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش صحنه‌ای از ۱ تا ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در تهران با حضور گروه‌های نمایشی از سراسر کشور و با دعوت از گروه‌های تئاتری کشورهای دیگر در بخش نمایش‌های خیابانی، تئاترصحنه‌ای، تئاتر ملل، مقالات پژوهشی، نمایش‌نامه نویسی، رادیو تئاتر و بخش ویژه برگزار می‌شود.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در این دوره از جشنواره تئاتر فجر با چهار اثر نمایشی «شاه اسماعیل»، «سیمرغ»، «بیگانه در خانه» در بخش تئاتر صحنه‌ای و با «گزارش یک عشق نهایی» در بخش رادیو تئاتر حضور دارد.

فرمانی افزود: نمایش «سیمرغ» در سالن تئاتر سنگلج، روز دوشنبه سوم بهمن ماه، نمایش «شاه اسماعیل» در سالن تئاتر دکتر ناظرزاده مجموعه ایرانشهر، روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه و نمایش «بیگانه در خانه» روز جمعه هفتم بهمن ماه در سالن تئاتر مولوی اجرا می‌شوند.

وی گفت: همچنین در بخش رادیو تئاتر، نمایش رادیویی «گزارش یک عشق نهایی» در سالن مهر حوزه هنری ۳۰ دی‌ماه به روی صحنه رفت.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل گفت: دو نمایش «شاه اسماعیل و سیمرغ» تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل و نمایش «بیگانه در خانه» کاری از گروه تئاتر آران هنر پارس آباد مغان و نمایش رادیویی «گزارش یک عشق نهایی» تولید واحد نمایش صدای مرکز اردبیل است.

منبع:مهر

459005