سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان:

تمام هدفمان کسب سه امتیاز بازی است

سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان گفت: امیدواریم که این امتیاز را کسب کنیم همچنین برای بازی پنجشنبه بازیکن مصدومی و محرومی نداریم و در حال حاضر همه بازیکنان با انرژی بالا به تمریناتشان ادامه می دهند.
تصویر تمام هدفمان کسب سه امتیاز بازی است

به گزارش سایت خبری پرسون،کلثوم دارا افزود: خداراشکر با تمریناتی که در دور برگشت با یکسری تغییرات که از لحاظ فنی در تیممان بوجود آمده عملکرد و تمرینات بازیکنان بسیار بهتر شده و تقریبا راضی هستیم اما همچنان برای رسیدن به ایده آلی که دوست داریم به آن برسیم، فاصله داریم ولی بازیکنانمان روز به روز بهتر پیش می روند.

وی با اشاره به اینکه در دور رفت با تیم مهرگان تن به تساوی دادیم، بیان کرد: این تیم بسیار جوان، یکدست و جنگنده است و ما تمام تلاشمان را می کنیم که بازی خوبی را پیش رو داشته باشیم، با توجه به آنالیزی که از نگاه کردن فیلم های مسابقات داشته ایم، امیدواریم که بتوانیم رو پنجشنبه سه امتیاز بازی را کسب کرده و همچنین در جدول مسابقات باقی بمانیم تا به سوپر لیگ راه پیدا کنیم.

دارا بیان کرد: تمام هدفمان کسب سه امتیاز بازی است و تیم مقابل اهمیت چندانی ندارد چرا که همه بازی هایمان فقط سه امتیاز دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این امتیاز را کسب کنیم همچنین برای بازی پنجشنبه بازیکن مصدومی و محرومی نداریم و در حال حاضر همه بازیکنان با انرژی بالا به تمریناتشان ادامه می دهند.

در دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور پنجشنبه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۱ تیم های فولاد هرمزگان و مهرگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف یکدیگر می روند.

منبع:ایسنا

459023