پیش بینی هواشناسی کرمانشاه چهارشنبه 24 اسفند 1401

گزارش هواشناسی کرمانشاه چهارشنبه 24 اسفند 1401 حاکی از ورود سامانه بارشی جدید است.
تصویر پیش بینی هواشناسی کرمانشاه چهارشنبه 24 اسفند 1401

به گزارش سایت خبری پرسون، فیروز دولتشاهی اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی شرایطی نسبتاً پایدار از امروز تا ظهر فردا در جو منطقه تقویت می‌شود که مهمترین پیامد آن افزایش دمای هوای روزانه خواهد بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت موجی ناپایدار از بعد از ظهر فردا تا اواخر روز پنجشنبه جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد که بتدریج سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در استان کرمانشاه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش‌ها طی ساعاتی از فردا شب تا صبح پنجشنبه در نیمه جنوبی و نواحی مرکزی استان شدت بیشتری خواهد داشت، افزون بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب ممکن است در برخی نقاط با رگبار تگرگ نیز همراه شود.

دولتشاهی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان کرمانشاه، بیان کرد: شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل ذهاب، اسلام آباد، دالاهو، کرمانشاه، هرسین، صحنه و با شدت کمتر در پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی شاهد فعالیت سامانه بارشی خواهند بود.

وی ادامه داد: در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده، به استثنای ابرناکی آسمان، افزایش نسبی دمای روزانه و در بعضی ساعات وزش باد، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان نخواهیم داشت.

منبع:مهر

467542