اخبار منتخب استان‌ها

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

ایثار و از خود گذشتگی مدافعان سلامت هیچگاه فراموش شدنی نیست

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مجاهدت کادر درمان ما با نگاهی جدا از شغل و مسائل مادی است زیرا نگاه این عزیزان یک نگاه الهی و اعتقادی است و همین امر کار زیبای ما را به دنیا نشان داد و ملت نیز این ایثار و از خود گذشتگی را هیچگاه فراموش نمی کند.
بازرس ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان همدان:

900 نفر از کادر درمان به کرونا مبتلا شده اند

بازرس ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان همدان با بیان این‌که 900 نفر از کادر درمان به کرونا مبتلا شده اند گفت: آمار بیماری کرونا در آرامستان‌های استان همدان روند افزایشی  دارد.
مسئول جهاد کشاورزی خبریز شهرستان ارسنجان:

اراضی ارسنجان زیر کشت ارزن می‌رود

مسئول مرکز جهاد کشاورزی خبریز شهرستان ارسنجان از کشت ارزن در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
رئیس هیات دوو میدانی خوزستان خبر داد:

کاروان ۴۳ نفره دوو میدانی خوزستان در راه لیگ کشور

غلامرضا خنفری گفت: برای اولین بار در تاریخ دوو میدانی خوزستان ، کاروان ۴۳ نفره نوجوان دوو میدانی استان در دو بخش پسران و دختران در مرحله نخست لیگ باشگاه‌های کشور حضور پیدا می کند.
نام خراسان شمالی همواره با قهرمانی‌هایش در رشته‌های جودو، کوراش و کشتی باچوخه درخشیده است اما با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات هدفمند در سالیان اخیر، میزان حضور ورزشکاران این خطه در دیگر رشته‌ها نیز در عرصه ملی جهشی چشمگیر داشته و راه شکوفایی استعدادهای این استان در دیگر ورزش‌ها هموارتر شده است.
برای نخستین بار در همدان:

اجرای طرح سرشاخه‌کاری انگور در همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: طرح سرشاخه‌کاری انگور برای نخستین بار در استان همدان اجرا می‌شود و در این زمینه هشت رقم جدید انگور خریداری شده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: بر اساس نتایج اعلام شده از کنکور سراسری، ۲ نفر از داوطلبان این آزمون در استان رتبه تک رقمی به دست آوردند.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای شهر شیراز:

تندیس و المان جدید شهید عباس دوران در شیراز ساخته می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به موضوع «ساخت تندیس و المان جدید سرلشگر خلبان شهید عباس دوران» گفت: مقرر شد شهرداری ظرف مدت دو هفته با پیگیری طراحی و ساخت المان، در خصوص جانمایی و نصب المان نیز سه مکان مناسب را به کمیسیون متبوع پیشنهاد دهد.
فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه سرپل ذهاب خبر داد: پرسنل و سربازان تیپ ۷۱ نیروی زمینی همیشه قهرمان ارتش، امروز به یاد شهدای گلگون کفن ارتش که با تقدیم خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند در حرکتی نمادین امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس با اهدای خون خود برای یاری رسانی به بیماران نیازمند یادوخاطره این شهدا را گرامی داشتند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم پیشبرد سیاست های دولت از سوی مدیران گفت: آنچه که موجب قدرشناسی مردم و ماندگاری نام مدیران میشود خدمت صادقانه است.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس اعلام کرد:

کاهش ۲۰درصدی غرق شدگی در فارس

مدیرکل پزشکی قانونی فارس گفت: براساس آمار مربوط به اجساد قربانیان ارجاع شده به مراکز پزشکی قانونی استان ، طی ۴ ماه منتهی به پایان تیر امسال، شاهد کاهش ۲۰ درصدی موارد مرگ براثر غرق شدگی بوده‌ایم.
آمار ۲۴ساعت گذشته در استان؛

کرونا جان۷ نفر را دراستان فارس گرفت

آخرین آمار مربوط به کروناویروس در استان فارس نشان می دهد که با مرگ ۷ هم استانی دیگر طی روز گذشته، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان به ۹۴۵ نفر رسیده است.
پزشک فوق تخصص بیماری‌های عفونی:

واکسیناسیون عمومی واکسن آنفولانزا موضوعیت ندارد

یک پزشک فوق تخصص بیماری‌های عفونی در شیراز با اشاره به افزایش مراجعه عمومی برای دریافت و تزریق واکسن آنفولانزا در هفته های اخیر، گفت: نیازی به واکسیناسیون عمومی آنفولانزا در شرایط موجود نیست.
طرح ملی سه شنبه های تکریم امروز و همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس با تکریم خانواده دو شهید سالهای جنگ تحمیلی و نیز جانباز سرافزار  هشت سال دفاع مقدس با شکوه و ویژه برگزار شد.