پیش بینی هواشناسی کردستان سه شنبه 23 اسفند 1401

گزارش هواشناسی کردستان سه شنبه 23 اسفند 1401حاکی از بارش باران است.
تصویر پیش بینی هواشناسی کردستان سه شنبه 23 اسفند 1401

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: از عصر روز چهارشنبه هفته جاری تا روز جمعه شاهد بارش باران در سطح استان خواهیم بود.

رحیم صدیقی در سنندج،با اشاره به آخرین وضعیت جوی آب و هوایی، از ورود موج جدید بارشی به کردستان خبر داد و اظهار داشت: تا اواخر امشب همچنان شاهد بارش پراکنده در سطح استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از اواخر امشب سامانه بارشی از استان خارج شده و تا صبح روز چهارشنبه هوا پایدارتر خواهد بود، گفت: براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی از عصر روز چهارشنبه هفته جاری سامانه بارشی جدید وارد منطقه شده و هوای استان تا روز جمعه بارانی است.

مدیرکل هواشناسی کردستان با بیان اینکه بیشترین فعالیت این سامانه تا عصر روز پنجشنبه بوده و پس از آن تا صبح روز جمعه، بارش‌ها پراکنده و در نقاطی از استان است، خاطر نشان کرد: عمده‌ترین فعالیت این سامانه در بخش غربی استان از جمله دیواندره، سروآباد، بخش‌هایی از کامیاران، بانه و بخش شمال شرقی بوده و بخش مرکزی کردستان را کمتر در بر می‌گیرد.

وی به میزان بارش‌ها در طول 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در شبانه‌روز گذشته میزان بارش‌ها در قروه 7 میلی‌متر، بیجار 4 میلی‌متر، سروآباد 4 میلی‌متر، سنندج 3 میلی‌متر، کامیاران 3 میلی‌متر، دهگلان 3 میلی‌متر، دیواندره یک میلی‌متر، مریوان نیم میلی‌متر و سقز صفر بوده است.

منبع:تسنیم

467374