تعاملات ورزشی ایران و روسیه

بوریس بورمیستروف سرکنسول روسیه در ایران در این دیدار با ابراز خرسندی از تعاملات ورزشی با ایران، بر افزایش همکاری ها تاکید کرد و بازی تیم های سپاهان و زنیت را به عنوان یک جشن بزرگ برای توسعه روابط ورزشی قلمداد کرد.
تصویر تعاملات ورزشی ایران و روسیه

به گزارش سایت خبری پرسون، در این دیدار که با هدف تقویت دیپلماسی ورزشی و با حضور محمدحسن تقی زاده مدیرکل بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان برگزار شد، پیرامون برگزاری مسابقه دوستانه تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و زنیت سن‌پترزبورگ روسیه هماهنگی های لازم صورت پذیرفت.

سرکنسول روسیه در این دیدار با ابراز خرسندی از تعاملات ورزشی با ایران، بر افزایش همکاری ها تاکید کرد و بازی تیم های سپاهان و زنیت را به عنوان یک جشن بزرگ برای توسعه روابط ورزشی قلمداد کرد.

همچنین جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راستای توسعه همکاری های بین الملل، از آمادگی این اداره کل برای تقویت همکاری ها در رشته های مختلف ورزشی خبر داد.

تقی زاده مدیرکل بین الملل وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار با انتقاد از اقدام اتحادیه اروپا در اعمال تحریم های ورزشی علیه دو کشور و به ویژه تحریم وزیر ورزش کشورمان، انجام چنین اقداماتی را نقض منشور بین الملل ورزش دانست‌.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان نیز در این نشست با اشاره به توافقات اولیه، از برگزاری مسابقه دوستانه سپاهان زنیت در ورزشگاه نقش جهان در آینده نزدیک خبر داد.

منبع:برنا

460040