گردشگران به حریم رودخانه های البرز نزدیک نشوند

مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز از گردشگران ، روستائیان و عشایر خواست با توجه به فعالیت سامانه بارشی به حریم رودخانه های دائمی و فصلی این استان نزدیک نشوند.
تصویر گردشگران به حریم رودخانه های البرز نزدیک نشوند

به گزارش سایت خبری پرسون، عباسعلی کیخایی روز دوشنبه گفت: با ورود سامانه بارشی به استان البرز از شب گذشته تا کنون شاهد بارش شدید برف و باران در مناطق مختلف استان هستیم که دراین گونه مواقع طغیان رودخانه ها به ویژه رودخانه های کرج ، طالقان ، برغان وکردان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: تابلوهای هشداری در حاشیه رودخانه های دائمی کرج و طالقان نصب شده است اما تمام رودخانه ها در چنین مواقعی پرخطر هستند.

کیخایی گفت: توقف در حاشیه رودخانه ها پرمخاطره است و انتظار می رود رانندگان جاده گردشگری کرج – چالوس در حاشیه رودخانه کرج و یا مکان های پرخطر توقف نکنند.

طبق گزارش هواشناسی استان البرز سامانه بارشی که از شب گذشته وارد استان شده تا پایان هفته جاری در این استان با بارش برف و باران فعال است و فردا سه سه شنبه برشدت بارش ها افزوده می شود.

تابستان امسال بارش شدید باران در شهرستان طالقان سبب از بین رفتن ۷۰ دستگاه خودرو گردشگران در حاشیه یک رودخانه فصلی در این شهرستان شد.

تیرماه سال ۹۴ نیز بارش شدید باران و جاری شدن سیل سبب مرگ هشت نفر و نابودی ۱۰۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین گردشگران در حاشیه روستای سیجان واقع در جاده کرج – چالوس شد.

460174