اخبار منتخب استان‌ها

مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید فارس خبرداد:

آغاز برداشت سیب‌زمینی بذری از مزارع اقلید

مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید استان فارس گفت: در سال زراعی جار‌ی در سطح ۱۴ هکتار از اراضی چشمه‌رعنا اقلید، انواع ارقام بذری سیب‌زمینی تولید شده است.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در گفتگو با پرسون؛

کمک بلاعوض100هزار تومانی تنها به خانوارهای بدون درآمد ثابث تعلق می گیرد

سرپرست خانوارهای فاقد درآمد ثابت که در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونا خانوارها بوده اند  از آذرماه تا پایان سال جاری به مدت 4ماه کمک بلاعوض ماهیانه 100 هزار تومان
بنابرگزارش‌های اداره کل هواشناسی استان فارس آسمان شیراز شنبه‌شب، هفتم آذرماه بارانی خواهد بود.
وعده حذف عوارضی تهران ساوه هر دوره به یکی از شعار های انتخاباتی کاندیدها تبدیل می‌شود، اما تا کنون هیچ یک نتوانسته اند در ادوار مختلف، گره ای از مشکلات مردم باز کنند، نه تنها عوارض آزاد راهی حذف نشده است بلکه مردم رباط کریم و بهارستان برای طی مسافت 20 کیلومتری شاهد ارسال پیامکهای جریمه 40 هزارتومانی هستند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از انتخاب آثار دو عضو جوان جمعیت هلال احمر استان یزد در بین ۱۵ اثر برتر "جشنواره گام دوم انقلاب" سازمان جوانان خبر داد.
دادستان انقلاب و عمومی سنندج گفت: واحدهای تولیدی که از عرضه محصول خود خودداری کنند براساس تصمیم اعضای این کارگروه و دستگاه قضایی برابر قانون منتظر برخورد باشند در این خصوص با کسی تعارف نداریم. 

شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به برگزاری جشنواره خشدلانه 2 گفت: رویکرد فرهنگی شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با نگاه به برنامه های ستاد آموزش شهروندی در همه حوزه ها است.
رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه:

طرح ها به بخش خصوصی واگذار شود زودتر نتیجه می دهد

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه ۷۰ تا ۸۰ پروژه جهت واگذاری به بخش خصوصی بررسی شده است که از این تعداد ۱۲واحد آن در حوزه های شهرداری، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی جذابیت بیشتری برای واگذاری دارند و اگر بتوانیم در سال جاری حداقل ۲ پروژه را به بخش خصوصی تحویل دهیم میتواند بسیار راهگشا باشد.