لزوم حضور بی‌واسطه بین مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مدیران استان بوشهر نشست‌های خبری، پاسخگو بودن و حضور بی واسطه در بین مردم، روستاها و مناطق محروم را در دستور کار خود قرار دهند.
تصویر لزوم حضور بی‌واسطه بین مردم

به گزارش سایت خبری پرسون، اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح استان بوشهر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی ارزشمندی کلنگ زنی و به بهره‌برداری خواهد رسید که حلاوت و شیرینی آن مردم عزیز استان خواهند چشید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری در پایان بهمن ماه به استان بوشهر تصریح کرد: در این سفر تدارک نشست‌های تخصصی با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماع مردمی دیده شده است که در زمان خود اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: در ایام دهه فجر دستگاه اجرایی استان تلاش کنند برنامه‌های محوری و شاخص خود را با بهره گیری از روش‌های خلاقانه به مردم و جامعه هدف تبیین کنند.

پورات گفت: در دهه مبارک فجر فضا سازی و تبلیغات محیطی مؤثر و کارآمد به صورت جدی و تخصصی مورد توجه مسئولان فرهنگی و دستگاه اجرایی استان قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: باید از ظرفیت دهه فجر برای انسجام بخشی و وحدت بیشتر میان همه اقشار بهره گرفته شود به نحوی که ظرفیت‌های ایجاد شده در سفر ریاست محترم جمهور به استان ظهور و بروز پیدا کند.

وی گفت: مدیران استان نشست‌های خبری، پاسخگو بودن و حضور بی واسطه در بین مردم، روستاها و مناطق محروم مستمر در دستور کار خود قرار دهند.

پورات تاکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به انتصاب مشاور رسانه‌ای و مشاور بانوان اهتمام ویژه داشته باشند و باید از ظرفیت روابط عمومی و تقویت آنها نهایت استفاده صورت گیرد تا عملکرد مؤثری به نمایش بگذارند.

منبع:مهر

460161