اخبار منتخب استان‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد :

کمک هشت میلیارد ریالی خیران استان مرکزی به بخش درمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خیران استان مرکزی به منظور رفع نیازهای درمانی استان در دوران شیوع ویروس کرونا، امسال هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بخش سلامت کمک کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: «کشاورز کارت» یکی از اقدامات شایسته دولت تدبیر و امید در شرایط سخت اقتصادی برای رسیدگی به اوضاع و احوال کشاورزان است که اولین بار در کشور در این استان اجرایی شد.

با اعلام دبیر کانون های خدمت رضوی استان یزد؛

زمان ارسال آثار به جشنواره خدمت رضوی مشخص شد

مسئول کانون های خدمت رضوی استان یزد در نشست مجازی شورای معاونین و دبیران کانون های مرکزی خدمت رضوی شهرستان ها زمان ارسال آثار به جشنواره خدمت رضوی را اعلام کرد.
استاندار کرمانشاه گفت: بیماران عادی بستری در بیمارستان ها همراه دارند، خانواده برای بیمار مواد غذایی می آورد و در مواقع لزوم به بیماران در حرکت کردن و غذا خوردن کمک می کنند، اما بیماران کرونایی به جهت اینکه همراه ندارند صفر تا صد خدمات به عهده کادر درمان است، که خسته کننده می باشد.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: کمربندی نسیم شمال که عملیات مرمت، زیرسازی و روسازی آن از حدود یک سال و نیم پیش آغاز شده بود صبح روز چهارشنبه (۵ آذرماه) افتتاح می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

رضایت بخش بودن اجرای طرح مدیریت پویا محدودیتهای کرونائی البرز

مسئول کمیته اطلاع رسانی مدیریت جو روانی استان البرز گفت: با توجه به بازدیدهایی صورت گرفته در سطح استان، شهروندان برای اجرای طرح محدویت های دو هفته ای، مشارکت و همکاری قابل قبولی داشته اند.
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان خبر داد:

اهدا خون توسط روحانیون و حوزویان استان کردستان

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان گفت: به منظور تامین نیازهای خون استان، روحانیون و طلاب کردستان خون اهدا می کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

کرمانشاه در تولید گل‌های فصلی به خودکفایی رسید

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه گفت: انواع گل‌های فصلی در گلخانه شهرداری با هدف خودکفایی و کاهش هزینه‌ها تولید می شود.

مسؤول گروه جهادی شهدای میله سر خبر داد:

فعال سازی کارگاه تولید ماسک و توزیع آن بین نیازمندان

مسئول گروه جهادی شهدای میله سر، با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: جهادگران با فعال سازی کارگاه تولید ماسک و توزیع آن در بین نیازمندان برای مقابله با ویروس کرونا اقدام کرده اند.

به مناسبت هفته بسیج در کرمانشاه اتفاق افتاد؛

آزادسازی ۴۱ زندانی جرائم غیر عمد در کرمانشاه

به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام(ره)، بسیج حقوقدانان استان ۴۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کرد.

رئیس بخش اهدا کنندگان اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه:

جوانان پیشتاز در اهداء خون/ ذخایر خون استان به حد نرمال رسیده است

رئیس بخش اهدا کنندگان اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: افراد زیادی به سازمان انتقال خون مراجعه کردند اما در مراجعات ما خیلی از افراد جوان با سن و سال کم در رده های سنی 17تا 25سال حضور داشتند و خون اهداء کردند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از کلنگ زنی میدان سردار دل‌ها در بجنورد خبر داد و گفت: این میدان برای ورودی بجنورد از سمت جاده تهران (انتهای بلوار ولایت) طراحی‌شده و تا پایان هفته با حضور نائب رئیس مجلس کلنگ زنی می‌شود.
رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد اعلام کرد:

بازداشت در انتظار برگزارکنندگان مراسم جشن و عزا

رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد برگزاری هرگونه مراسم جشن و عزا را در این شهرستان ممنوع اعلام کرد و از بازداشت برگزار کنندگان این مراسم خبرداد.

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انجام برنامه ریزی های نهایی برای تشکیل بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه ای و سابقه دار در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در این راستا کار شناسایی این مجرمین به منظور تشکیل بانک اطلاعاتی برای آنها در دستور کار قرار گرفته است.