پانزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در اردبیل

دبیر هنری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجرگفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر با هدف معرفی آثار خلاق و تولیدات جدید هنرمندان استان گشایش یافت که اامسال در انتخاب آثار، کیفیت بالای آنها مبنای کار بود.
تصویر پانزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ۱۱ بهمن در مراسم گشایش این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی فدک اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی فجر، استقبال خوبی از سوی هنرمندان با ارسال آثار متعدد به دبیرخانه صورت گرفته بود که پس از داوری، ۲۷ اثر از ۹ هنرمند منتخب در رشته‌های تصویرسازی، سفالگری، خوشنویسی، طراحی گرافیک، عکاسی، کاریکاتور، نقاشی و نگارگری در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۲۸ بهمن ماه دایر خواهد بود، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه (به جز روزهای ۱۵ و ۲۲ بهمن ماه) از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برای بازدید به نگارخانه استاد قوام‌الدین اردبیلی در مجتمع فرهنگی هنری فدک مراجعه کنند.

دبیر هنری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر خاطرنشان کرد: امسال در انتخاب آثار، کیفیت بالای آنها مبنای کار بود، گفت: درباره رویکرد داوری در رشته‌های دهگانه و میزان سخت‌گیری در انتخاب آثار از ابتدا اعلام کرده بودیم، حداقلی برای انتخاب آثار در نظر نگرفته‌ایم و کیفیت و نبوغ آثار هنرمندان مهم بود و حتی، در یک رشته هیچ اثری انتخاب نشد.

منبع: ایسنا

460507