مدیرکل راهداری استان:

بازگشایی و برفروبی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی و بازگشایی ۳۵ محور ارتباطی استان توسط راهداران خبر داد و گفت: کلیه محورهای منتهی به شهرستان خوی و روستاهای مربوطه باز و مشکلی برای تردد وجود ندارد
تصویر بازگشایی و برفروبی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

به گزارش سایت خبری پرسون، پیمان آرامون با اشاره به بارش برف در شبانه روز گذشته افزود: در شبانه روز گذشته با برف روبی بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان توسط ۲۰۰ نفر از نیروهای راهداری شاهد تردد روان در کلیه محورها بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به بارش برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با مصرف بیش از ۱۸۰۰ تن شن و ماسه مانع از انسداد راه‌های درگیر در بارش شدند.

آرامون با اشاره به مسدودی تعدادی از راه‌های روستایی در شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، تکاب، پیرانشهر، سردشت، مهاباد و میاندوآب افزود: بیش از ۲۰ دستگاه ماشین آلات و ۵۰ نفر راهدار در تلاش هستند تا این مسیرها بازگشایی شوند.

وی خاطر نشان کرد: کلیه محورهای منتهی به شهرستان خوی و روستاهای مربوطه باز و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

آرامون تاکید کرد: هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

منبع: مهر

460641