اخبار منتخب استان‌ها

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با کرونا لرستان:

با جان مردم برای سود جیب تان معامله نکنید

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با کرونا لرستان گفت: افراد و ارگانهایی هستند که می خواهند لرستان و جامعه را به روز های بحرانی و قرمز برسانند. معامله بر سر جان مردم در برابر سود فروش روغن و بازار بورس فرقی با تروریسم ندارد

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: بر اساس تجربه های هفتاد ساله ملت ایران در بحث دولت‌های پشت پرده و ظاهری آمریکا دارند دسیسه های این کشور در حق ملت ما در تاریخ معاصر و از زمان پیش از مصدق تا امروز، همواره وجود داشته است و موجب شده که ملت ایران به آمریکا اعتمادی نداشته باشند.


ابوالفضل مرادی مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری قزوین در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان گفت: از ابتدای امسال ۷۱۰ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز به ارزش ۳۸۴ میلیارد ریال در استان تشکیل شده که این رقم در مدت مشابه گذشته ۶۲۲ پرونده بوده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سنقر و کلیایی اعلام کرد: در پی بارش برف و کولاک در شبانه روز گذشته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دو محور در استان را مسدود اعلام کرد

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: نیروهای های راهداری استان کردستان بدون هیچ گونه تعطیلی و استراحتی در حال انجام عملیات بازگشایی مسیر روستاهای گرفتار در برف هستند تا جایی که این عملیات در شب گذشته همچنان ادامه داشته است.
معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با کرونا لرستان:

صف های خرید روغن بلای جان مردم لرستان

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با کرونا لرستان گفت: در روزهای اخیر شاهد صف بندی مردم بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای دریافت روغن را شاهد بودیم که همچنان ادامه دارد.صف های خرید روغن بلای جان مردم است. نباید روزهای قرمز را فراموش کنیم.

یادداشت/طلاق پدیده ای شوم که در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی شخص مسئولی یا دستگاهی به آمار راهکاری برای جلوگیری از آن توجه ندارد. راه روهای دادگاه خانواده، شعبه های شورای حل اختلاف و دفاتر ثبت طلاق راوی زوج هایی است که به دلایل مختلفی که در ادامه بیان خواهم کرد  در تلاش برای جدا شدن از یکدیگر هستند. 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در جلسه اقتصاد مقاومتی:

حدود ۵درصد ارزش افزوده کشور در استان مرکزی است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در یکصد و بیست ششمین جلسه ستاد مقاومتی استان مرکزی عصر امروز در استانداری مرکزی گفت: حدود ۵ درصد ارزش افزوده کشور در استان مرکزی است..
حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان عصر امروز گفت: طی بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تعدادی واحد صنعتی در استان مرکزی، مشکلات این واحدها با حضور وزیر مربوطه در مجلس رسیدگی خواهد شد.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان در گفت وگو با پرسون:

8 کشته و زخمی در تصادف زنجیره ای در کردستان/ واژگونی تریلی بر روی سرنشینان مرگ آفرین شد

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: 8 نفر در محور بیجار به تکاب و بیجار به همدان بر اثر تصادف زنجیره ای کشته و زخمی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد:

کاهش شیوع کرونا در کردستان/1048 کردستانی قربانی ویروس کرونا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به روند کاهشی کرونا در این استان از شناسایی ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون در کردستان خبر داد.

فرمانده انتظامی کردستان در گفتگو با پرسون:

کشف 13 دستگاه «ماینر» قاچاق در کامیاران/ دستگیری دو متهم پرونده

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق شدیم که از جابجایی و خروج بیش از 179 هزار نخ سیگار قاچاق و نیز 13 دستگاه ماینر از شهرستان کامیاران توسط  قاچاقچیان و سودجویان جلوگیری کنیم.

علیرغم تماس های مکرر خبرنگار پرسون با صیدی؛ شهردار سنندج برای پاسخگویی به وضعیت دستفروشان و نیز دفاع از مجموعه شهرداری در مقابل این صنف، ولی وی هرگز حاضر نشد که مستقیم با رسانه ها روبرو شود.

درنشست فرماندار خنداب با مدیرکل فنی و حرفه ای استان مطرح شد؛

افزایش تعامل دستگاهای اجرایی خنداب جهت اجرای دوره های اشتغالزا

جهت افزایش تعامل بین دستگاهای اجرایی خنداب و ایجاد اشتغال در حوزهای کشاورزی و خدمات نشستی با این موضوع در فرمانداری خنداب با حضور مدیرکل فنی و حرفه ای استان و فرماندار خنداب برگزار شد.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

تاکنون در حدود 4700 بنگاه آسیب دیده از کرونا تسهیلات دریافت کردند

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: تاکنون 7 هزار و100 مورد از بنگاه های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شده که 4696 بنگاه مبلغی بالغ بر 131هزارمیلیارد تسهیلات دریافت کرده اند.
علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

کمیسیون صنایع و معادن برنامه ریزی جدی برای رفع مشکلات صنایع دارد

علی اکبر کریمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بازدید اعضای این کمیسیون از ظرفیت ها، توانمندی ها و مشکلات پیش روی صنعتگران استان مرکزی گفت: از آنجا که استان مرکزی با لقب صنعتی بودن شناخته شده است؛ جایگاه قابل توجهی از این حیث در کشور دارد.